Försöka efter missfall-uppdatering
Hej.
Jag vill egentligen bara uppdatera att det pluset vi till slut fick blev vår första bebis 🙏❤️
Det är två år sen vi fick vårt första plus som blev det missfallet som gjorde att jag skrev här för första gången och nu är bebis äntligen här 🙏
Hur går det för er andra som skrev i den gamla tråden om ni är kvar?
Mitt konto gick bananas och gick inte längre logga in på trots hjälp från supporte 🤯
- Redigerat 2024-11-30 20:54 av Ffreya
Vad kul att höra ❤️
Stort grattis! 🙏❤️😍 vad blev det?
Jag blöder lite fortfarande efter ett missfall i vecka 7 ca
Sedan har jag haft några kemiska.
Men ger inte upp än 🙏❤️
#1: Tack 🥰 det blev en liten grabb, men det har vi vetat sen i våras då vi valde att göra nipt. Han är värd all väntan som var, är så tacksam att allt blev som det blev i slutändan 🙏❤️
Åh så trist! Hoppas verkligen det kommer för er snart också! Skönt att höra att du inte ger upp! ❤️
Vad kul,
Ja annars hade ni ju inte fått honom💙 nipt tänker jag också göra.
Vill dock inte veta kön😅
Ja jag har ju barn men vill så gärna ha mitt sista nu ❤️
#0: Men åh vad kul att höra! Grattis!! 😍 man förstod nästan att saker gick bra då du försvann ett tag efter att du skrev att du plussat. Jag är inne i vecka 36 nu. Väntan känns oändlig just nu samtidigt som panik tankarna kommer då det är min första och jag känner att jag inte kommer veta vad jag gör! 😆väntar också en liten kille!
#3: ja det blev precis som det skulle ❤️
Tror nipt kommer ersätta kub helt, men tror det är några år bort. Men vissa regioner har redan nu tror jag ☺️ Jag var så orolig och ängslig så vägrade göra kub och få någon sannolikhet att noja över 🥲
Jag förstår dem som inte tar reda på kön, men jag har alltid vetat att jag inte skulle kunna låta bli 🫣
Åh jag förstår dig, hoppas din sista snart får gro 🌱
Vi är överlyckliga över vår son och blir det bara han så blir det ❤️ men vi kommer försöka med ett syskon så fort mensen är tillbaka.
#4: Ja jag loggade ut för jag var nojig och försökte tänka på annat och sen när jag skulle in igen gick det inte trots återställning av lösenord typ tusen gånger 😅
Åh grattis ❤️ då får du en fin start på nästa år 😍
Det kommer säkert gå toppen!
Varken jag eller min sambo visste hur man höll en bebis innan vi fick vår 🙈 Nu är det helt naturligt, men klart man är helt lost vissa stunder 😂
#6: Jaa jag gjorde lite lika! Särskilt första trimestern och början av andra så var jag så himla nojig så kunde inte läsa något alls. Jag trodde inte ens på att jag var gravid förrän jag började känna sparkar i v.23 trots att jag gjort RUL och KUB och sett honom! 🤣
Ja det är den perfekta nyårspresenten! 😍 det är väl kanske lite det som är charmen också att man lär sig tillsammans med sin bebis och sin partner!
#7: Ja men det är verkligen en upplevelse att man blir förälder tillsammans med pappan, jag känner /kände som en extra växel kärlek för honom också när han lär/lärde sig bli förälder tillsammans med mig. Verkligen mycket speciellt ❤️