Gravid iFokus

Gravid

Etiketterpersonlig-berättelserhcg
Läst 351 ggr
emeliiiiieee
2

Uppdatering - HCG nivåer

För er som följt min tidigare tråd hcg nivåer så kommer här en uppdatering på hur det går. Var på gyn idag pga blödningarna och misstänkt uteblivet missfall. Två läkare tittade och det finns numera ett embryo!! Ska tillbaka om 10 dagar och titta på hjärtat då det inte syntes att det slog. Men hon sa att det finns blodflöde mellan gulesäcken och fostret. Finns det inga hjärtslag om 10 dagar kommer det bli en skrapning men just nu tar jag dag för dag och är tacksam för att ett litet embryo faktiskt dykt upp 😍

• Redigerat 2024-10-24 16:37 av Cireea
Jennie20
0

#0: åh herregud vad roligt!! Finns blodflöde bör ju ett hjärta finnas men de bara va för tidigt att se!Vilken vecka mätte de till?

emeliiiiieee
0

#1: är inte hundra säker men 6+1 tror jag. Ska läsa journalen såfort den finns tillgänglig :)

Anna9819
0

Wow vad kul att höra 😍🙏🙏

emeliiiiieee
0

#3: ja det känns jätteskönt just nu 😍

Anna9819
2

#4: Förstår det ❤️

Anna9819
1

Så kul att höra❤️

emeliiiiieee
0

Blöder ju dock fortfarande, speciellt vid ansträngning men blir inte lika orolig över dom nu när dom ändå sagt att dom tror att det är en normal graviditet :)

Anna9819
1

#7: ja usch blöda känns ju oroligt såklart ❤️
Blödde också vid två av mina graviditeter men bara typ 2 dagar

emeliiiiieee
0

#8: Ja det är ju inte särskilt kul :/ Vad var orsaken till dina blödningar? Mina lutar ändå åt extremt sköra slemhinnor. igår och idag har jag tex inte blödit nånting men har inte ansträngt mig särskilt mycket heller

Anna9819
0

Ja de trodde sköra slemhinnor på mig med, hade inte heller ansträngt mig vad jag kommer ihåg.

Anna9819
0

Men din graviditet växer ju bra så det verkar ju vara okej 🥰

cashili
0

Grattis ❤️❤️

Jennie20
0

Har du kunnat läsa i journalen?😊

emeliiiiieee
0

#11: hoppas det går bra iallafall och hoppas det går bra för din del också, har sett lite i tidigare trådar ❤️

emeliiiiieee
0

#12: Tack ❤️

emeliiiiieee
0

#13: nä inte dykt upp nånting ännu, förhoppningsvis kommer det väl nästa vecka :)

Anna9819
2

Nu har jag plussat 🙏❤️🙏 hoppas det går vägen denna gång

Jennie20
0

#0: hur går det för dig?

emeliiiiieee
0

#18: Jo men det går bra! Har slutat blöda nu men ska ändå på ultraljud nästa vecka :) och illamåendet har slagit till rejält nu 😭

Anna9819
0

#19: Vad bra ❤️
Jag saknar tom illamåendet…
Vilken vecka är du i nu? 7?

Jennie20
0

#19: oj det är ju ett riktigt bra tecken med illamåendet 😅 vilken dag ska du få ultraljudet?

emeliiiiieee
1

#20: Var 6+2 i torsdags :)

emeliiiiieee
0

#21: Tisdag nästa vecka :)