Gravid iFokus

Gravid

Etiketterplanerar-barngraviditetälgraviditetstest
Läst 319 ggr
Socker123
0

Positiv HCG test efter LH test

Hej, hur många dagar efter positiv LH test har ni fått utslag på graviditetstest? Tempar ej så utgår från LH tester och vet således inte när exakt ägglossning skedde.

• Redigerat 2024-06-16 12:59 av Cireea
Anonym
0

#0: 11 dagar efter

Socker123
0

#1: Jag fick positiv ägglossningstest 2 dagar i rad 6+7 juni, men testar negativt ännu (vet att det är tidigt)

Socker123
0

#1: Förresten testade du dag 10 eller var dag 11 första testet?

[Scillalilla]
0

11 dagen efter sista positiva, hade också två dagar i rad.

Socker123
0

#4: Tack snälla för svar, testade du innan dag 11 med?

[Scillalilla]
0

#5: Nej det gjorde jag inte, men hade ganska tydligt plus på tidigt babyplan när jag testade och plus på tre andra märken också. Så tror det synts dagen innan också. Men det kan vara skönt att vänta så länge så att man slipper anstränga sig för att se om det är en linje eller inte ☺️

Anonym
0

#3: testade lnte före

Det var ÄL + 10 och fick då pos på CB plus

Socker123
0

#7: Stark plus?

Anonym
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8: så såg det ut
Dagen efter dubbelt så starkt

Socker123
0

#9: Tack snälla för svar!

Jag är på dag 11 efter första positiva ägglossningstestet (fick även positiv dagen efter) och testat negativt idag :(

Anonym
0

#10: alla är olika men med mina flickor her jag alltid testet pos dag 10 efter ÄL om det är ngt

Denna kommentar har tagits bort.
Juliahejsan
0

Efter 10 dagar

Lollan124
0

Jag fick inte plus förrän dag 15, testade på dag 11 och fick då negativt! Tror det är olika för alla! ☺️

Anon123
0

9 dagar på supertidigt clearblue test

Anonym
0

Allt beror på när ägget fäster

Kan fästa dag 5 efter ägglossning eller dag 9. Så att jfr med andra är rätt onödigt egentligen. Men ens egen kropp brukar dock följa samma mönster 🙂