Gravid iFokus

Gravid

Etikettmammor
Läst 1352 ggr
Telefonkontakt
0

Det där med bröst..

Kasnke fel forum? Ger det ett försök här :)

Jag har ganska stora bröst, närmare bestämt en 75D-E.. jag är rädd att mina bröst ska bli ännu större efter att jag har ammat.. Känner till en del som detta har inträffat för… Jag har redan tidigare funderat på en  bröstförminsnskning genom kirurgisk väg då mina bröäst inte blir mindre om jag går ner i vikt (normalvik, kanske ett par kilo över)

Någon som har erfarenheter efter att de har ammat? Har era bröst blivit större eller blivit normala efter att ni har ammat?

Jag är i vecka 12 och mina bröst är som normalt än så länge…

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

SimsBrooke
0

SÅnt undrar jag med, jag har 80 C och sådär

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

OzzyochJag
0

Det är en bra fråga.
Jag har precis börjat amma,  har gått från C-D kupa till att ha E-F kupa i amningsBH. Återstår att se hur de ser ut när amningen är över.

Telefonkontakt
0

#2 Okej.. Jag väntar mig också att gå upp till de storlekarna… Det känns lite läskigt :P

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

PimTheGreat
0

Vet inte heller hur det är efter ammning då jag med ammar just nu, men jag har gått upp från C till D-kupa och hoppas på att brösten inte blir alltför slappa efteråt….

Myrra
0

Efter att ha ammat 3 barn så har då mina krymt!

Hade väl inga stora från början men de har gått från B-kupa till A-kupa, och det är inte så roligt.

FerretCrow
0

#5 detta hände min kompis oxå men det var för att hon skaffade barn när hon var 14 och skulle fylla 15. och får man för tidigt så kan brösten bli mindre.

Myrra
0

#6 Oj, då måste jag vara ett undantagsfall, jag skaffade mitt första barn när jag var 27 år och ändå så blev dom mindre!