Gravid iFokus

Gravid

Etikettplanerar-barn
Läst 102 ggr
Sandrus
0

Drömde att jag plussa

Någon som drömt om att ni plussat? Gjorde ni det sen eller inte?
Jag drömer i princip aldrig så jag minns men inatt har jag tre gånger drömt att jag plussar, senast jag drömde alls va när dottern låg i magen men då va det inte om det.

fröken321
0

Hej!
Vilket sammanträffande, jag drömde med att jag plussade inatt men jag har inga barn sen tidigare så kan tyvärr inte ge dig ett svar

Sandrus
0

#1: men vad märkligt! Jag hade BIM i tisdags men mensen lyser med sin frånvaro, när jag plussade med dottern va det svagt v 4+3 och om jag skulle va gravid nu skulle det va 4+3 idag. Har testat negativt hittils men hoppas på ett pluss snart 😍

fröken321
0

#2: Jag har sjukt oregelbunden menscykel så har ingen aning när jag har BIM😪 är på dag 45 idag men har absolut inga symtom så känns inte ens som någon mening att ta ett test.

Sandrus
0

Jag hade i princip inga symtom med min dotter bara tog ett test en dag för jag kände för det och det va positivt!

L.e.h89
0

Jag drömde att jag plussade för en vecka sedan. Samt att en vän till mig drömde för ca 1 månad sedan att jag var gravid. Men så Idag på BIM kom plusset efter nästa 3 års försök, står även i kö för att påbörja ivf nästa år. Så håller tummarna att det lilla fröet hänger sig kvar. Så det är inte helt omöjligt att det kommer ett pluss för dig också.

Sandrus
1

#5: hoppas på det! Grattis till dig!