Tidiga gravidsymptom
Är det någon som har upplevt supertidiga gravidsymptom? Redan i v.3? Jag hade ÄL den 4/7 och har de senaste två veckorna haft molvärk och smått illamående varje dag. Jag har gjort grav.test som är negativt, men tänker att det kan vara för tidigt.
Är det någon annan som varit med om liknande som varit gravida?
- Redigerat 2022-07-23 14:39 av Cireea
Mitt illamående har alltid kommit några veckor in i graviditeten
Känns som om man bor kunna fånga upp hormonerna på en teststicka före man känner det i kroppen , men det är endast min gissning
Jag är tidigt gravid i v 4+3 och börja känna förra veckan lite ”mensvärk” och typ lite skakig innan frukost. Inte illamående direkt men som blodsockerfall.
Så absolut kan vi kanske upplevt liknande symptom
#2: Okej, hur långt efter ÄL plussade du? :)
#3: Jahaa okej, ja så kanske det är då. Får läsa på lite om det och hålla tummarna för att jag plussar om några veckor :)
#6: okej, nej har inte fått någon mens än. Det är väl bara att avvakta och se helt enkelt :)
#7: hur lång lutealfas har du
#8: 15 dagar
#9: och vilken dag är du på nu? 18?
#10: Ja men precis :)
#11: håller tummarna att det är något där inne 😊
#12: Tack snälla :) Jag också!
#13: Okej :) Jag avvaktar till nästa vecka så ska jag ta ett test till så får vi se :)
#15: lycka till! Det digitala som visar antal veckor som jag tog det kan man till och med ta 6 dagar innan väntar mens. Clear blue
#16: Jahaa det visste jag inte, tack för tipset!
#17: hoppas du får de bevis du önskar!
#0: jag mår alltid illa innan mens, skillnaden när jag väl var gravid var att jag inte alls mådde lika illa samt hade svullna bröstvårtor (vilket jag inte heller brukar ha) ☺️ men det är väldigt individuellt! Sist jag blev gravid men fick missfall mådde jag till exempel väldigt illa fram tills mens men när mensen var förväntad försvann det ☺️