Gravid iFokus

Gravid

Etikettbilder
Läst 5552 ggr
PimTheGreat
0

skötbord-säng

hur ser det ut där ert lilla barn får nya blöjor och där det sover? HAde varit kul att se….tyvärr kan jag ej visa er än då mitt skötbord ej kommit än men sen kommer jag med in med bilder…

Anterrabae
0

Oj, så långt har vi inte kommit än.. Just gått in i v9.. Men det skulle vara kul att se vad andra har gjort.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

PimTheGreat
0

jag får hem mitt skötbord på tisdag så kommer kort där efter

nette25
0

hej

vi har våra grejer hemma nu , allt e fixat o klart. har bilder på min sida på www.familjeliv.se

sök på mumintrollet555

nette25
0

skriv gärna sen o säg vad ni tycker =)

PimTheGreat
0

#3 när jag kollar i ditt bildgalleri säger den att den är tom….

Pernilla
0

Har precis varit och införskaffat IKEA:s Hensvik-säng - det tog tre försök på IKEA trots att det varje gång stod på hemsidan att varan fanns inne på lagret (grrrrr). Skötbord blir ett uppblåsbart ett på tvättmaskinen så länge, vi har inte hunnit tänka färdigt på det där riktigt än. (Roligare att tänka på snuttiga sängar än bajsiga blöjor, antagligen…)

nette25
0

du måste gå in på www.familjeliv.se

o logga in då kan du mina grejer i galleriet

PimTheGreat
0

#7 men jag är ju inte medlem…:((´…försökte ju bli det men fick ju strul….nu har jag försökt med båda mina hotmail men funkar ju inte……SUCK…jag o teknik

Pomperipossa
0

En IKEA möbel…typ "Leksvik"… Skötbordet är med tre lådor under och man kan köpa till en överdel som gör allt till en snygg byrå/bokhylla när man slutat använda skötbordet..:) Nu har hon flyttat till en juniorsäng (den klassiska vita med en måne på), fick köpa begagnad för 200:-..:)

PimTheGreat
0

#9 det är ett sådant skötbord jag med har köpt. Hittade begagnad. IKEA verkar ha slutat tillverka den.  Tycker den är mkt praktisk! Min syster har en sådan med.

PimTheGreat
0

nette25….kan du inte kopiera dina bilder och få in de här med….jag är nyfiken med reder inte ut familjelivs sida

nette25
0

ok, ska prova

nette25
0

testa länken

PimTheGreat
0

gick inte. står att mappen är tom då med.

Believer
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en liten vy av skötbordet. här var william bara 4 dagar =P

Believer
0

o här e en bild ner i sängen. suddig bild..

OhBabyOh
0

Här är vaggan vårat lilla hjärta ska sova i dom första månaderna Glad

PimTheGreat
0

nu kommer lite kort från från där vår lille ska sova och skötas om. Inte klart helt än men en bit på väg iaf

PimTheGreat
0

vad fläckigt kortet var….SUCK

[Anna-N]
0

Så här ser vårat skötbord ut.

Elisabeth-J
0

#18 En likadan vagga har jag med. Jag är första barnet i familjen så vaggan köptes 1964 och hänger fortfarande med Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

OhBabyOh
0

Jaså? Den vaggan vi har är från 70-talet. Min sambo har själv legat i den Glad

PimTheGreat
0

nu har det ordnats till lite mer saker till sängen och skötbordet. här kommer ny bild.

inga fler som har bilder att visa???