Gravid iFokus

Gravid

Etiketterandra-trimesternundersökningargraviditetultraljud
Läst 331 ggr
Lillalillal
0

Flyttad vid rul

Någon som blivit flyttad många dagar ?
Va idag på RUL men blev flyttad från18+3 till 16+5
Men när jag försöker räkna efter sista mensen ägglossningstest och även när jag plussade känns de nästan omöjligt om de skiljer så mycket och hur jag ens kunde få ett plus när jag fick de.
Sista mensen första dag 9/11 posetivt ägglossningstest 25/11
Posetivt gravtest 8/12
Så om de nu är 11 dagar fel så borde jag mer eller mindre haft ägglossning när jag plussade någon son varit med om liknande eller är jag ute o cyklar ? 🙈

MarHai
0

Jag blev flyttad två veckor 😶 enligt mensappen så var bf 31/3. Enligt RUL 13/4. Hon föddes 16/4.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Lillalillal
0

#1: men hade du koll då när du hade ägglossning och när du plussade på grav test för om jag då skulle haft ägglossning 11 dagar senare en vad jag trott skulle de vara degen efter jag fick posetivt på grav testet

Emmmm
0

Jag blev också flyttad med båda barnen. Första barnet blev jag flyttad från 10:e till 17:e. Han kom den 16:e. Med andra barnet blev jag flyttad åt andra hållet från den 20:e till 12:e. Blev igångsatt och han kom den 19:e. Andra gången förstod jag inte hur jag kunde blir flyttad en vecka för hade fått positivt på ägglossningstester. Men de kommer när de kommer☺️

[Devya]
0

Sådant där brukar skilja sig en hel del. Det är ingen exakt vetenskap. Jag har blivit flyttad med båda mina graviditeter . :)

Finns det någon orsak till varför du har börjat grubbla eller är du bara nyfiken på hur det ligger till?

Lillalillal
0

#4: man blir ju lite orolig om hon inte växer som hon ska och eftersom jag vet nör jag fick posetivt graviditetstest så får jag de inte att gå ihop för om de skulle tagit sig så mpnga dagar senare så skulle de vara omöjligt att få pos grav test när jag fick de