Funderar på bebis nr 2
Fick vår son November 16 2020 och funderar på bebis nr 2. Eftersom lillen bara är 3 månader gammal är det kanske lite tidigt att köra igång igen, men min mens har kommit igång (trots att jag ammar) och kroppen känns bra. Har någon erfarenhet av att ha barn så nära inpå varandra? Blir det tufft för kroppen?
- Redigerat 2021-02-23 19:52 av Cireea
- Redigerat 2021-02-23 13:10 av Whynöt
Det är väldigt individuellt, för vissa fungerar det säkert klockrent och för andra går det inte. Du känner ju din kropp bäst skulle jag vilja säga.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Vi fick barn 28 oktober och funderar oxå på nr 2 redan, vi hade tänkt börja försöka igen när jag är klar med operationer som eg skulle gjorts strax efter vi upptäckte graviditeten så nu måste det göras, jag började med minipiller men nu börjar vi tveka pga att vi inte vet hur det blir med jobb för sambon så då vågar vi inte förrän det är mer säkert.
Jag är kluven jag hatade att vara gravid kände mig så begränsad och hade så ont men nu saknar jag det lite efteråt och ångrar att jag inte försökte njuta mer och jag vill ha tätt mellan barnen så vi kan bo kvar så länge som möjligt!