2021 sommarbebis ❤
Nån mer som precis plusat och beräknas vänta sommarbebis som vill följas åt? 😊❤
- Redigerat 2020-10-08 18:04 av Cireea
Åh så kul att du fått ditt plus <3 Glad att höra :)
Tack ❤ nu håller vi tummarna för att det går bättre denna gång 😊
Hur mår du? Snart dags för bebisar för dig nu 😊👏
#3: Jaa går säkert bra! ❣️ Allt går bra här tack, går in i vecka 31 imorgon så börjar närma sig 🙈 men fortfarande surrealistiskt och känns overkligt.
Man kan inte hjälpa att va lite orolig över att det ska gå dåligt igen, men känner mig på nåt sätt lugnare denna gång.. nu vet man lite mer vad som händer om något händer så att säga, bara ta en dag i taget 😊
Helt sjukt vad tiden går! Men glad att du ändå mår bra, snart är dom lixom här 😅🥰
#5: Ja ta en dag i taget, var också väldigt orolig men hjälper att ta en dag i taget och delmål för en själv tycker jag. Håller tummarna! ❤️ Ja så sjukt är det. Vissa veckor har gått sjukt långsamt och vissa väldigt snabbt.
#6: ja det är lite så man får göra och hpppas på att det är vår tur nu 😊
Jag kan tänka mig att det varit en speciell resa för dig med tvillingar och allt😊 vet ni om det är pojkar eller flickor ni väntar?
#7: Ja precis! 😍 Ja verkligen speciellt och många besök som man börjar tröttna på förutom extra ultraljuden då 😅 två flickor blir det 🥰
Haha! Det kan jag förstå!
Åh två flickor 🥰🥰 har ni bestämt namn och sånt än? 😍
#9: Nej, så svårt med namn 🙈🙈 Har några förslag men inte mer än så. Sambon vill gärna bestämma nu men jag vill se dem först innan 😅 Så namnen passar liksom och vem som ska heta vilket namn.
#10: ja ännu svårare när dom e två 🤦♀️😅🥰
#11: Ja exakt 😅 Så sjukt ännu att tänka sig. Förstår nog först efter de är ute 😂🙈 Hur mår du? 😍
#0: jag plussade för någon månad sen så det borde komma en liten i början på maj ☺️
Jag plussade idag på äl+10 & bim-4. Om allt går vägen beräknas knodd nr 3 i skaran titta ut den 7 juli ca 🥰
/ Hanna, 26 år, gift, tvåbarnsmamma (-15 & -17)
”Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar”
Plussade i början av månaden med andra barnet efter 2års försök! Om allt går som det ska så är bebis beräknad i juni 🥰
Har tidigt ultraljud den 28e oktober, längtar!
Åh grattis alla! Så himla spännade vår och sommar vi verkar få 😊❤
#17: stort grattis! 😁
Fick också mitt efterlängtade plus, efter första kuren letrozol. Tidigt ultraljud igår, fick se det tickande hjärtat, känns så skönt❤
Hur går det för er i denna tråd? 😊
// Sofia
Hej:)
Jag har äntligen plussat efter två tidiga missfall i år… första i februari och andra i juni i vecka 6 sååå denna gången hoppas jag att det är tredje gången fint som gäller.
Har tidigt ultraljud V8 den 25/11 och jag har nog aldrig längtat så mycket till något innan. Skräckblandad känsla men jag försöker hålla mig positiv och hoppfull 🙌🏻
Och om allt går som det ska, så kommer bebis i juli 🥰🥰🥰🥰
- Redigerat 2021-11-05 08:33 av D.s.s90
#5: ååå jag känner så igen mig i det du säger alltså. Känner mig också lite lugnare efter två missfall men ändå är oron där. Har lyckats ganska bra att trycka bort den faktiskt och bara hoppas på det bästa ♥️
Grattis till dig och er alla andra.
Kul med en tråd där man kan följa Prego kompisar 😄
Mitt delmål/ första förhoppning är att gå ur nästa vecka (vecka 6) för att gå längre än tidigare 🎈
Oj heheheh. Såg att jag skrev i fel tråd 😂 2021 och inte 2022 hahaha. My bad!