Gravid iFokus

Gravid

Etikettplanerar-barn
Läst 691 ggr
Börjar_nu
0

Svaga ägglossningstest

Hejsan. Jag har alltid svaga ägglossningstest. Vad betyder det? De blir starkare vid just ägglossningen men aldrig så starkt som det står på paketen att det ska vara. Fler som har det bekymret? Har ibland testat 2 ggr per dag…

Börjar_nu
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här ser man. Inga tydliga sträck vid ägglossning. Har jag ens haft ägglossning då? För så här visar den varje månad. Så här svagt alltså…

Purmi
0

Bra fråga. Har också TL ägglossningstest och har samma problem som dig. Får aldrig positivt resultat 🙄 köpte CB digital advance som visade positivt dag 2 jag testade, men TL är fortsatt negativa 🤨 Mäter du temperaturen varje morgon?

[Devya]
0

Jag hade exakt samma bara att det visade sådär svagt en gång i månaden. Jag lyckades aldrig få starka resultat men gravid blev jag ändå, två gånger. Så jag började inte ens med dessa test andra gången jag ville bli gravid. De ville helt enkelt inte fungera för mig så det kändes som slöseri med pengar.

Pandyy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De två längst ned tagna idag. Översta av de två är taget imorse, längst ned taget ikväll som är betydligt starkare. Räknas det som positivt eller måste jag få ännu starkare?

Ana_mille
0

Du får ta imorgon oxkqå kommer nog vara positivt då!

mollyt
0

Har du provat med ett annat märke?