Trombyl, högt blodtryck
Ska börja äta trombyl nu denna graviditet, mina tidigare 2 graviditeter har jag fått högt blodtryck, och protein i urinet. Förra graviditeten sluta med att jag vart inlagd tills det var dags att föda. Någon mer som ätit trombyl, och det funkat?
Har inte gjort det själv men står bra om de på FASS om du vill läsa mer om det <3 kram
Jag har ätit trombyl i två graviditeter pga tidigare Preeklamsi (förlorade vårt första barn). Det fungerade bra, dottern föddes 3 veckor för tidigt (vattnet gick). Sedan kom sonen som blev en planerad igångsättning v 38. Nu är jag gravid igen, äter trombyl och är i vecka 17. Bra blodtryck och inget utslag på protein i urinen 😊
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
#1 Jag har läst lite där om den :) #2 oj jag beklagar :( Men skönt att det har funkat bra för dig nu! Jag är bara i v 7+6 nu, hoppas det funkar för mig också. Tack för svar ❤️
Lycka till med graviditeten 😊
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Jag åt trombyl under första graviditeten då min mamma hade havandeskapsförgiftning. Märkte inget av det. Bebis föddes 8 dagar för tidigt och har mått bra sen dess (blir 2 år i juni).
Mvh Linn