Ont i höften ?
Jag har fått ett par gånger de senaste dagarna, framförallt senare fram på dagen, ont när jag går, liksom i höftkulan. kan vara molande till blixtont. Har aldrig haft foglossning tidigare graviditeter, men är det någon form av foglossning mån tro?
Eller är det något annat som spökar. Känns som sagt bara när jag rör på benen typ, inte när jag sitter stilla, eller ligger stilla.
Kan vara inflammation i höftleden. Var väldigt försiktig med det, du kan få långdragna besvär om du inte tar det lugnt, så var rädd om dig.
Kommer det plötsligt och försvinner ganska snabbt eller hur känns det? Jag skulle nog ta upp det med bm för säkerhets skull, säkert inte farligt för barnet men jobbigt för dig och det kanske finns en lösning?
Känns inte på morgonen iallafall, svårt att säga, men igår var jag igång lite mer, men då kom det frammåt kvällen rätt fort. Och blev rätt ont, jag får se hur det är i helgen, tar upp det med spec mv isåfall på tisdag när jag har tid dit.
Aha, då förstår ja. Ja, ta upp det på ditt besök för säkerhets skull :-) Jag får som typ ilningar i höften/ljumsken och av ren reflex drar jag då upp det benet eller viker ihop mig, pratade med bm och det och hon trodde som jag, att det är bebisen som trycker ut mot höften. Väldigt pinsamt när man är ute bland folk, dom tror väl att jag håller på att föda :-P