Gravid iFokus

Gravid

Etikettertipsråd
Läst 938 ggr
Juvela
0

Färgglada babykläder?

Alltså jag försöker hitta färgsprakande små babykläder. Jag hittade något litet kul på hm, men så klart inget på de andra "vanliga" . Tänkte att ja men geggamoja och polarn o pyret Dom ska ju ha. Men nä! Det var ljusa saker och sen gick det i rosa och svart.

Var kan jag hitta riktiga färgklickar till kläder? Behöver jag säga att jag vill ha könsneutrala kläder?

Det är webshoppar jag har kollat…

[NeferNefer]
2

Lipfish gör väldigt färgglada och roliga kläder för spädbarn och barn. Bra kvalitet också 👍 http://www.lipfish.com/se/products/springsummer/jumpsuits/

[TanatosNyx]
1

Villervalla brukar ha

IaMiaMaria
1

Bonprix är en sida jag handlar mycket åt mig själv på. De hade en del färgglada barnkläder som denna tex :)

http://www.bonprix.se/produkt/kortaermad-sparkdraekt-moessa-2-delar-ekologisk-bomull-citrongul-svart-933345/#image

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Lilolizeit
1

Villervalla har mycket färg. Sen har jag en del riktigt färgglatt från märket "bäbis"

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

Juvela
0

Tack för alla tipsen. 🙂

Ja villervalla kom jag på att det brukade jag köpa till dottern när hon var mindre.

Gruffs_matte
0

Molo har ju fräcka kläder :-)

mjioo
1

Jag tycker alla som redan är nämnda är bra men gillar även Åhléns :) hittade en massa fint, könsneutralt och färgglatt där på deras rea. Mini rodini finns också men jag tycker de är för dyra, även begagnat är dyrt ifrån dem..

soundtrack
1

Jag tycker att kaxs (kappahl) ofta har kollektioner med mycket färg och snygga mönster.

mollyt
0

Oj men jag tycker att Polarn Och Pyret har mycket färgglatt! Mycket gult, grönt och orange. Jag ser det som neutrala färger… Vi har förvisso fått en hel del rosa kläder - så vår dotter har det också. Men ja… jag kör annat mycket på t.ex. vitt med färgglada prickar och grått/beige.

Juvela
0

#9 jo men inte så mycket till små bebisar just nu i alla fall. Var inne i butiken idag och de enda jag såg var de där röd- och mörkblå/svart-randiga bodysarna och en vit med smala gula ränder. Inte så värst färgglatt. 😕 Men bebisen kommer inte förrän i början av november så dom hinner kanske få in annat.

Niini
1

#10 Varierar så himla mycket! När första sonen var liten (2013) hade Lindex världens härligaste kollektion med massor av färger :) Fick ännu för nån månad sen tag på en pyjamas via loppis.

Littlephant

Juvela
0

#11 ja det gör ju verkligen de. Åååååh Littlephant 😍😍 förälskade mig till och med i muggarna. Tack för tipset.