nån som ser nåt
Får testa det :) då testerna inte visar så starka streck så ksk det inte visar nåt pga för låga hormoner?
Dessutom har jag blivit mer gasig i magen med :/
Om du är låghormonare skulle jag nog råda dig att be om att få testa med blodprov istället. För att vara på säkra sidan. De låter ju helt klart som att du är gravid. Så vidare du inte är skengravid pga att du tänkt på det för mycket. :)
Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!
Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Nja att jag tänker på det gör jag inte är mer att jaja är det så är det men ska testa i morgon sen med ett digitalt på tisdag. Om det inte syns tar jag ett blodprov för min mens är ju 2 v sen
Tack iaf för svar :)
Eftersom du tagit flera tester på kort tid, hade jag avvakat 1-2 veckor. visar det inget då, kanske du behöver in och ta blodprov eller så för att kolla?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja det vet jag men bara tagit 5 test så det är ju inte super många. Ska ta digitalt sen beställa tid hos gyn
#9 Beror på hur man ser det, tycker 5 st på kort tid är mycket i alla fall :)
Skrev inte supermånga, skrev "flera tester" ;)
Jo men tagit 5 på 2 v ;)
#11 Ja det tycker jag är mycket på kort tid xD Men som sagt, beror på hur man ser det :)
Tycker inte jag det finns folk som tar 3 gånger per dag eller 7 st efter varandra :p
Är du låghormonare som du skriver och mensen är 2 v sen så ta blodprov. Då får du ju veta :-)
#13 Det är också mycket och väldigt överdrivet, men jag tycker också att du har tagit väldigt många test på en kort tid. :)
Har aldrig förstått mig riktigt på de som tar en massa test på så kort tid, men det är väl bara jag. :)
#13 Ja det är ju väldigt överdrivet, tycker jag i alla fall :P
#15 Nej jag håller med dig där.
Var och en får bestämma själv, det börjar bli tröttsamt som administratör att behöva dämpa dessa ideliga påpekningar. Det är väl spännande att testa, det tyckte iallafall jag. Det räcker med att man påpekar en gång, sen behöver man inte framhärda i flera inlägg till efter man har fått ett svar.