fråga ang gravtest
Tog ett test nu när jag vaknade igen . tagit 4 test på 4 dagar och 1 idag. Men på denna ser jag ett ljust streck men inte i röd färg utan en antydan till positivt och det har jag inte sett på dom andra. Är det fel på testet? Har ju svårt o visa positivt på test enligt bm
Då är det nog ett plus iallafall
För på dom andra är det helt vitt vänta ska se om det går att få på kort
Gick inte o få på kort då det är väldigt svagt men på dom andra så har det varit helt vitt där det andra strecket ska va men på denna är det vitt men vitt streck om man säger ist för rött
Ett ljust streck är också ett plus. Det är bara på ägglossningstesten båda strecken ska vara lika starka.
Aha . ja det var ju kul :) vill inte tjohoa nu utan vänta lite till o testa igen för att se så det är det men killen såg oxå strecket :)
Detta är början till ljusrosa
Testade nu med eftermiddagsurin men inget syndes nu så testar med morgon urin i morgon så får vi se :) tydligen med dessa tester så blir det rätt så svaga streck :/
Kan det vart ett spökstreck? Även fast killen såg det med för frågade om han såg nåt o han såg med ett vitt streck
Eller om du köper ett digitalt test som ger direkt utslag med veckoindikator så behöver du inte fundera så mycket :)
Jo jag ser! Gravid utan tvekan, men väldigt lite hormoner.
O tack gud då är jag inte galen :) trodde det bara var ett spökstreck
Och enligt bm har jag svårt o få starkt plus på gravtest men inte omöjligt
Ser inte heller nått, men Tanatos brukar kunna se det ingen annan ser :) Jag undrar dock vilket test det är du fotat? Det senaste tagna eller det imorse?
Det är morgonurin :) och det var ca 20min efter
Ah, då så. Så det inte var nytagen bild på gammalt test. Jag ser som sagt inget, men är det nån man ska lita på så är det Tanatos ;)
Ska testa sen och sen i lorgon bitti så får vi se :)
Ser inte på datorskärmen, men jag såg i mobilen av någon anledning, den som har så pissig sprucken skärm haha :) men jag såg det som sagt.
Ååh hoppas det är så och att jag kan behålla detta <3 :)