Mitt gravidpyssel ^^
Hej på er alla gravida, mammor, längtande kvinnor, engagerade pappor och övriga!
Nu är jag halvvägs in i vecka 33 och det börjar snart bli dax. Jag har fått världens känsla av att hon kommer komma för tidigt, men det är väl bara jag som inbillar mig antar jag. Hur som helst så har jag börjat pyssla lite då det är ett stort intresse jag har. Allt blir kanske inte perfekt, men det är ju väldigt tacksamt då det är en bebis som får det och hon kommer inte kunna gnälla på det förrän hon börjat lära sig prata :P
Tänkte lägga in bilder på mitt pyssel, så får ni gärna komma med tips och inspiration.
Det jag behöver inspiration till är:
*Jag ska göra en egen babymobil att ha ovanför spjälsängen, vill ha tips och idéer.
*Jag har köpt plasttallrikar på barnavdelningen på IKEA, som heter KALAS. Dessa köpte jag för jag tänkte att man kan säkert göra något roligt av dem, än har jag bara kommit på att sätta upp dem på väggen. Men ni kanske har roligare idéer.
Första bilden är på mitt absolut första babynest ever. Tänkte sy en till, men det går nog dröja ett par veckor^^