Gravid iFokus

Gravid

Etiketttredje-trimestern
Läst 2179 ggr
[postmortum91]
2

Längtar ihjäl mig

AAAAAAH längtar som en galning efter min bebis.
Idag satt jag och räknade hur många ombyten jag har i varje storlek, sedan har jag suttit och planerat vad jag ska sy till bebis, har bestämt mig för att försöka mig på ett babynest. Har även suttit och skrivit inköpslista inför imorgon då jag ska köpa ännu mer bebissaker. 

Längtan är fruktansvärd och jag är samtidigt livrädd att hon inte kommer komma ut alls, eller dö innan (paniiik). Nu när jag har ALLT hemma så är jag räddare än någonsin att någon kommer bli fel, för nu har jag verkligen ställt in mig på att bli mamma i början av mars.

Alexxiis
1

Gud det låter så kul! Önskar dig all lycka! :)

mollyt
0

Usch jag förstår dig! Jag känner lite som du också - jag har nu på sista tiden börjat bli rädd för att något ska hända. Vi fick en hel del bebiskläder i julklapp nu och efter det så fick jag också en hemsk klump i magen - tänk om! Men det hjälper inte att tänka så! Bättre att bara tillåta sig att fortsätta njuta! Snart har vi våra mars-bebisar i famnen istället för i magen ❤️

LoAEmma
1

Jag har så svårt att föreställa mig hur det kommer kännas liksom, så just nu längtar jag mest till att inte vara gravid längre haha, är mest sjukt nervös för förlossningen och tiden strax efter det.
Skulle också hellre vilja längta!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[GråHäxa]
1

Jag längtar sååååå mycket jag med! Sitter och planerar för fullt och skriver listor. Hade lite julfirande med släkten igår där det finns 3 kusinbarn som är mellan 1-6 år. Kändes så overkligt mysigt att föreställa sig nästa Jul där vi kommer ha vår egen lilla skatt på ca 8 månader ❤️

Vist är man himla rädd att något skall hända, men jag försöker att tänka på allt mysigt och roligt så mycket det går. Åhh vad jag vill ha den lilla bebisen här nu 🤗

Pontiac57
1

Man är verkligen himlans förväntansfull inför bebis. Hade dock hoppats på att den gnagande rädslan att något ska gå fel skulle gå över ju längre in i graviditeten man kom. Tyvärr verkar den inte göra det. Men har iaf bara 9 dagar kvar till bf :D

Sarah
0

#5 du kommer ändå fortsätta oroa dig efter bebis är född :p

Pontiac57
0

#6 Det kan jag tänka mej ;) haha