hur ofta speglar du dig? (gravid)
Hur ofta varje dag speglar du dig med magen?
Jag är helt besatt och speglar mig VARJE gång jag går förbi hallspegeln, vilket blir många gånger då jag måste gå ingen hallen oavsett till vilket rum jag än ska till.
Jag ÄLSKAR min gravidmage och brukar titta på den, klämma och känna, smeka och titta på hormonranden. Magen för mig är beviset för att det inte är långt kvar, och det är så svårt att greppa för mig att jag snart ska ha barn så magen blir verklighetssymbolen eller vad jag kallar det för.
Undrar om jag kommer tycka att min mage kommer bli för stor, för just nu känns det bara häftigt för varje dag den blir större.
Är i vecka 27 btw.
Jag speglar magen varje dag utan att vara gravid
Är det för att du är nöjd eller missnöjd?
Eller vad beror det på?
Hoppas det är för att du beundrar din mage :)
Kollar varje gång jag går förbi en spegel. Ibland stannar jag och drar upp tröjan också, haha. Det är så konstigt att det helt plötsligt bara finns en bebismage där. Gick och väntade på att det skulle synas såååå länge.
#2 Nja nöjd vet jag inte direkt. jag försöker gå ner i vikt och drar upp tröjan stup i kvarten för att titta på magen i hopp om att den blivit mindre. Min mage är minst sagt uppblåst och jag ser gravid ut.
#3 Härligt att det inte bara är jag
#4 Man borde bara spegla sig för att man är nöjd med sig själv istället för att stå och döma ut sig. Stå inte och må dåligt, var glad för att du har din kropp och älska dig själv. Du är vacker som du är <3