En till mage...
Jupp, här kommer en till mage… :) Väntar att få nr 2 i april, så är nu i vecka 14. Väntar främst nu på den 5 oktober då det e dax för UL… :)
Finns väl nån aprilmage till här på forumet har jag för mig??? :)
jag! BF 2 april och går in i v 15 imorgon.

Wohoo! Grattis!

grattis =P
hur gick det på UL?

Oj, lite förvirrad ser jag nu, e ju 5 november jag ska dit, s än så får vänta ett tag till… :(

Jag väntar också barn i April! Bf 9 April och det e första barnet :)

Jag har oxå den 9:e enligt sm, så ska bli intressant va ul säger sen… :)

Väntar också på UL men jag e 99% säker när jag hade ägglosning så jag tror inte bf kommer ändras mycket :)
Mår ni andra fortvarande illa?
Min illamående har varit värst förra veckan faktiskt, men nu i helgen har den nästan försvunnit. Hoppas den slutar nu!
det är länge sen jag mådde illa nu, men jag var iofs en sån som knappt mår illa alls, sammanlagt kanske 3-4 dagar när det var jobbigt och inte något kräkande alls. Tröttheten har också gått över, men man måste ändå lyssna på kroppen på ett nytt sätt. Om jag stressar för mycket straffar det sig direkt!
Min mage har precis börjat puta ut, det är roligt!

#4. hehe, det är lätt att bli förvirrad ibland =)
jag kommer troligtvis få i maj. inget datum är riktigt fasst slaget ännu

#7, Jag va oxå ganska säker förra gången på när jag hade ÄL, o då flytta dom mig 1 vecka framåt. Denna gång tog jag ältest, men endå lät det på vul:et jag va på att jag kommer att flyttas tibax, men får se vart det hamnar denna gång.
Läste på ett annat forum om en tjej som blev tillbakaflyttad 1 hel månad, sh*t va jobbigt… :(