osäker om jag e gravid
Ser positivt ut 😉😃👍 vänta en vecka och gör ett nytt eller beställ tid mödravården
Medarbetare på djurskydd.ifokus
Köp Clear Blue istället. Den är enklare och tydligare att läsa av och talar dessutom om hur långt gången du är.
Det är positivt, du behöver inte ta ett nytt test. Det är slöseri med pengar. 🙂
Är jag den enda som bara ser ett streck? :s

Är inte det andra strecket för långt bort?
Det är min tanke också. Dessutom är det för brett.

Precis, tycker att det ser ut att vara negativt.
Ser tyvärr inget andra streck :/ det tjock, ljusare till höger är inte ett plus streck utan kanten, den blir sån. :)
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus
Ser tyvärr inget andra streck :/ det tjock, ljusare till höger är inte ett plus streck utan kanten, den blir sån. :)
Fast är det negativt blir det bara ett rött streck å här är ju två
Medarbetare på djurskydd.ifokus
Det till höger är inget sånt streck. Det är kanten på själva testområdet. Det går upp en tjockare vaddering där och där samlas lite urin och är inget plus streck. I denna diskussion har hon markerat vart plus strecket ska sitta… http://gravid.ifokus.se/discussions/5266fc268e0e745ae7032148-spokstreck

Som #11 säger. Testet är negativt här. Om det var positivt skulle streck nr två sitta nästan en cm till vänster.
Jaa men just ja, tur ni är på alerten 🤦♂️ skyller på att jag inte minns när jag sov senast.. 😇
Jag har andvänt mig av dessa test nydligen och jag måste nog tyvär säga att detta test är negativt :-/