bröst mjölk kvar
Redan varit gravid och fått min dotter för 2 år sedan. Läcker fortfarande bröstmjölk, någon som känner igen sig? Vet inte vart jag ska ställa frågan..
Har du pratat med någon inom vården om detta? Är det hela tiden eller särskilt kring skrikande spädbarn? Hon som håller i öppna förskolan här läcker som ett såll av spädbarnsskrik, henne yngsta är 4 :P Det kallas modersinstinkt ;)
/Christine
Jag kan om jag vill klämma fram några droppar iallafall men det är ingenting jag gör hela tiden. Jag ammade aldrig min dotter och fick dostinex vid förlossningen men har alltid läckt eller kunnat klämma fram droppar sen tösen föddes. Aldrig pratat med någon om det då jag inte trodde det var någon som var bekymmersamt.
#3 - Men om du inte klämmer så kommer det inget? Då ser jag inget bekymmer med det faktiskt.
/Christine
Ja att kunna klämma fram droppar är nog inget fel, det kan jag också göra och min påg blir 7år nu i sommar. Men det skadar väl inte att fråga på vc eller bvc, med tanke på att du fått medicin för att stoppa mjölkproduktionen.
Jag har läckt mjölk sen jag gick in i puberteten 🤐
Ju mer jag lär mig om graviditeten ju mer önskar jag att jag var karl. Läcka 7 år efter :-o mamma mia. Även om det kanske inte är ett stor t bekymmer så känns det skrämmande. Ts, upplever du att det är jobbigt eller ett problem ska du nog prata med en doktor, dom kan kanske hjälpa dig eller ge dig råd.