Vågar man hoppas?
Jag vet inte om jag vågar hoppas i skrivandet stund… :/
Jag burkar föra in när jag har mens på en app som heter Menskoll. Och enligt den skulle jag ha haft ägglossning den 10/3 och då hade maken och jag sex. Idag 5 dagar efter ägglossningen så har jag blödning, jag tror det är en nidblödning. :)
Det sista man förlorar är hoppet ;)
/Christine
#1>> Hahahaha, så sant, så sant! ;)
Jag vet inte! Den 15/3 fick jag en liten mindre blödning och som övergick den 16/3 och 17/3 till kraftig blödning som mens. 18/3 övergick nästan som det var den 15/3 och avstannade på kvällen. Kom tillbaks igår vid 13-tiden och stannade av på kvällen. Kom nu vid 11.30-tiden igen.
Ringde igår eftermiddag till 177 som tyckte jag skulle vänta och se. Har ingen mensvärk överhuvudtaget i dessa dagar.
Vad sjutton pågå egentligen?!?!
Det vet man aldrig… jag hade mens till och från fram till v 8 :P våra kroppar är så olika… du kan nog inte göra mycket annat än vänta och sen testa :)
Jag har inte varit med att få blödningar i mina 4 graviditer, men jag antar att ingen graviditet är sig lik.
Idag är det som det var den 15/3.Svaga spottingar! Jag fattar inte varför min kropp vill j****s med mig? Är jag gravid, så kan den göra som dem andra graviditeterna, hoppa över mensen och ge mig illamående istället!
Får jag ingen mens nästa vecka, så testar jag och tusen tack för ditt svar förresten, Magnetism! ;)