Gravid iFokus

Gravid

Etikettbilder
Läst 7386 ggr
Theres
3

Förlossningsbilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur fräscha var ni? Min kompis la precis upp några bilder från sin förlossning på Facebook och hon såg ut som en fotomodell typ ^^ Jag hade ju varit vaken i femtioelva timmar typ, så jag var ganska sliten ^^

golf.ifokus.se

Theres
3

Men det gick ju bra ändå ;)

golf.ifokus.se

Niini
0

Har inga bilder men såg väl ut som vanligt de 22 första timmarna, började med vattenavgång så jag sov, var på flera promenader i solskenet o först efter sådär 16h började jag känna lite värkar. Resterande timmar såg jag väl ut som när jag annars sover/nyss vaknat eftersom jag somnade efter att ha fått epiduralen fram till att det var dags att börja ta i ;)

[Thiah]
0

Makens mormor undrade om mitt läppstift (röda läppar)men annars såg jag ut som vanligt. Blev ju igångsatt så höll bara på i 12 timmar å sov en del av dem med eda. :)

fridaas
2

Så såg jag ut efter 49 vakna timmar Med Noel. Fast förförlossningen tog bara 8timmar, men hade inte sovit natten innan och inte första natten efter han kommit.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

PogoPedagog
3
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

På första bilden har jag gansk nyss fått EDA efter ca 3 h värkarbete och känner mig ganska tuff, haha. Andra bilden är tagen mitt under en krystvärk som jag inte fick krysta på efter ca 14 h värkarbete. Lite mindre tuff där men jag är ändå jäkligt nöjd med att jag var så bra på att slappna av.

JossanH
0

#5 haha, har också en bild precis efter att jag fick edan där jag också ser så jäkla rock 'n roll ut 😜

Sajtvärd på Iller.ifokus

Theres
0

Ja, epidural är bra grejer ;)

golf.ifokus.se

Intehärutandär
0

Har inga bilder, men kan tänka mig att jag såg risig ut efter 50 h regelbunden värk, ingen sömn och ingen mat. Duschade och badade en massa, så jag var nog…blöt? Har en bild på neonatal då han är  4-5 dagar. Ser risig ut på det med, fast jag sovit lite grann. 🙂

jackiejohn
2

6h efter snittet, första gången jag såg min dotter ordentligt och första gången jag höll henne! På bilden hade jag sovit 1,5h på 36h så var rätt sliten, låg ju med värkar och en stor ovisshet om vad som skulle hända så sömn var ju att glömma! 😋 även varit fastande sen 1 dygn tillbaka på bilden..så kroppen och huvudet kändes rätt slut men lyckan att få hålla henne sudda bort det för mig ☺️

Aleya
1

Eloge till er mammor. Ni har gjort ett bra jobb och ni såg alla fina ut på era bilder. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Thiah]
0

Jag fick inte stå efter min eda men hade garanterat inte sett sådär rock n roll. :p

[jnordstrom]
0

Jag tycker du var fin som vanligt! :)