Asymmetriska bröst
Jag har aldrig tänkt på huruvida mina bröst varit lika eller inte. Så rann mjölken till och alltså det är liksom väldigt olika storlek på dom. Dels tänkte jag höra här om nån e om det går över när man ammat klart? Sen tänkte jag höra om nån vet hur man löser det med bh'n. Har rätt stora problem av att det är olika storlek i bh'n.
Medarbetare på westernridning.ifokus
Jag har alltid haft en halv till en storlek skillnad på brösten, tycker syns tydligare efter amning men jag gick till change och bad om hjälp med att hitta en bh till mig och det var inga problem! Man ställer bara in axelbanden olika ;)
Under tiden du ammar får du nog stå ut dock.
/Christine

Mitt högra har alltid varit mindre, men nu när de är fulla med mjölk så tycker jag att de hat fått samma storlek :) Brukar skylla på att det är för jag använder högerhanden mest så därför har jag mer muskler och mindre fett på den sidan = mindre bröst ;)
golf.ifokus.se
#1 Ja jag hoppas det blir mindre skillnad efter amningen än vad det är nu under amningen. Har nog mer mjölk i ena tutten än i andra. Det är så pass stor skillnad att det liksom inte räcker med att spänna banden lite olika. För om jag alls ska ha plats med det vänstra bröstet så är det så pass stor kupa att det högra bröstet inte har en chans att fylla ut ens om jag drar åt allt det går. Blir ändå lite "påsigt" på kupan. Funkar något bättre om jag har vadderad, men av nån anledning är det inte bekvämt nu under amningen.
Jag har för tillfället en normal f-kupa och kanske en liten c. Inget jag gör kan dölja det men tillslut orkade jag inte bry mig längre. Hoppas dock de går tillbaka och ser likadana ut senare :O
Jag bryr mig faktiskt inte så mkt om utseendet. Jag har mer problem av stödet, eller avsaknad av stöd.
Ja, det kan jag också känna är jobbigt. Fast jag använder ofta amningslinnen, tycker inte det blir lika markant känsla av att man är "skev" då. Linnet anpassar sig ju mer än en stel bh :)
#6 Jag använder bara såna mjuka BHar som jag normalt sett inte skulle kalla BH. Dom är ju lite samma som linnena fast slutar under brösten. Om du fattar vad jag menar. Tycker det blir minst skillnad i dom, men har ändå problem av det.