gravid eller inte?
Har en stor bebis längtan. Min kille har dock inte haft samma längtan som jag. Nu i helgen hände det en väldigt oväntad sak. Han kom i mig, blev väldigt förvånad och undrar vad som skett. Vi var dock båda alkoholpåverkade så jag sa att jag kunde ta dagen efter piller men han sa ifrån. Två dagar efter så hade vi samlag och han kom i mig. Kändes fantastiskt! Helt overkligt dock.. Nu är det bara att vänta och se .. hoppas att jag har en liten bebis på gång i min mage

Han kanske känner sig redo nu helt enkelt :) Synd att det inte är så lätt att bli gravid bara för någon kommer i en. Men det kan ju ske om du hade ägglossning då :)
golf.ifokus.se
När väntar du nästa mens?
/Christine
Vad spännande! Följer :)
Ja alltså jag har ägglossning i dag. I går och i söndags så kom han i mig. Så det kanske finns en chans ändå? :) Känner när jag har ägglossning. Känns som att hela livmodern ska ramla av kroppen.. Jag berättade för min kille att de flesta måste hålla på i minst ett år så det är nog liten risk att jag blir gravid på en gång. Han fnös och sa att jag kommer att bli gravid nu.. han känner det på sig :D haaha så vi får väl se :) Min mens är dock oregelbunden. Ibland kan jag ha min mens 4 veckor efter ägglossning.. mellan två till 4 veckor efter ägglossning kommer mensen :) får hoppas att mensen inte kommer denna gång :)
Låter ju som han är redo. Och det finns en möjlighet till att det tar sig, men det har gått lite många dagar.
Mensen kommer alltid ca 14 dagar efter ÄL ;) I många fall räknar man att man har ÄL ca 14 dagar efter första mensdagen, men det gäller ju bara om man har 28 dagars cykel. Så det är lättare att räkna 14 dagar före beräknad mens ;)
/Christine
Lite uppdatering. Gjorde ett graviditetstest förra veckan men det var negativt. Har på senaste tiden blivit mer känslig, gråter för minsta lilla, av lycka och inte över att ja mår dåligt över min livssituation eller något sånt. Men har blivit allt mer känslig. Mina bröst har varit så spända ett par dagar nu.. trodde att dom skulle sprängas och bröatvårtorna var jätte känsliga. Trodde att jag skulle få mens. Men nu har bröstet återgått till det normala och det gör inte ont längre. Har även haft väldigt ont i magen .. mycket gaser och ont på sidorna av magen. Tänkte att det är säkert min mens som är på ingående. Men jag hoppas så klart inte det. Har oregelbunden mens så jag har ingen aning om när den kommer.. om den kommer!