Jag som inte skulle...
…köpa begagnat. För det är inte min grej. Jag köpte en sprillans ny barnvagn iallafall, och den ska man ju ha ett par år. Men fick ärva lite bebiskläder av en kompis, fick en babysitter från secondhand och ärva en hoppgunga av en annan kompis. Sen rullade det på. Har dock bara köpt av folk jag känner eller vet vilka de är. Spjälsäng och skötbord, och alldeles strax ska jag köpa en bilbarnstol. Jag skulle inte ha svart vagn, absolut inte. Helst rosa. Vagnen är svart… Jag skulle aldrig bo i lägenhet. Har nu bott i denna (dock ett radhus, men tillräckligt mycket lägenhet för mig) i ett år. (Kanske därför jag bara sover och kollar lite tv här, och annars hänger hemma hos.mamma och pappa hela dagarna i mitt gamla hus ^^). Vad skulle inte ni? Som ni ändå gjorde :)
golf.ifokus.se
Vi skulle sy blöjor och sängkläder själva (eftersom vi inte vill köpa nytt) men det var så mycket billigare att köpa färdiga tygblöjor och sängkläder än att köpa tyg, i alla fall om man vill ha ekologiskt så det blev så att vi köpte ändå.
Tanken var annars att det mesta skulle köpas begagnat (förutom bilbarnstol) men så blev det inte.
l'm back
Hela mitt liv är ett "jag skulle inte" :P
Jag skulle inte gifta mig, få barn eller bo i hus. Överhuvudtaget alltså. Skulle inte heller flytta tillbaka till hålan där jag är uppvuxen.
Skulle bo i Köpenhamn och bara njuta av livet.
Sen återupptog jag och Rasmus kontakten. Nu är jag 23 år gammal, gift, mamma till Wilmer och vi flyttade i somras in i ett parhus i… taadaa, hålan jag är uppvuxen i.
Vi kör dessutom v70.
Enda som saknas är hunden, allergi sätter stopp.
Men njuter av livet gör jag!
Men om det gäller mindre saker så skulle jag inte köpa massa onödiga bebisprylar men nu har vi snart tömt Lekmers lager..
Ja jag skulle minsann aldrig skaffa barn ;)
#2 Räknar man så lånt bak i tiden så är det samma för mig, jag skulle inte gifta mig utan vara singel hela livet, jag skulle flytta till Stockholm och bo i lägenhet, jag skulle aldrig skaffa barn, jag skulle inte skaffa djur förutom möjligen en katt osv
Nu är jag gift med mannen jag träffade som 17 åring (dvs det ovan är från före jag var 17), jag bor i en ensamgård i södra Lappland (jag har testat att bo i Holmsund utanför Umeå men märkte att storstan inte är nått för mig), jag väntar barn och har betydligt fler djur än en katt.
l'm back
Vi skulle inte samsova, det är bra för baren att lära sova själv. Men han sov inte en ända natt i sin vagga och fick inte en egen säg förens han var 6 månader 😂
Jajustdet, Jag skulle inte äta onyttigt och "lata mig" under graviditeten 😃
l'm back
När vi skulle byta upp vår lilla bil till en större skulle jag inte ha Kia, men det blev det. Jag skulle inte ha Emmaljungavagn men när vi stod där och jämförde med Kronan blev det plötsligt självklart, Kronon åkte bort ;)
/Christine

Kom på fler saker. Jag skulle gifta mig när jag var 25 (det är iofs inte en "skulle inte"-sak, men det är försent nu så blev ju inte som jag tänkt mig). Jag skulle inte ha barn i december (risken är fasligt stor då jag har 27 dagar till BF). Jag skulle inte ha en pojkvän som var yngre än mig, han skulle helst vara 2 år äldre (jag fyllde visst 27 i april, Timmy fyller 23 år om 29 dagar).
golf.ifokus.se

Jag skulle aldrig bosätta mig i den leriga hålan där jag kommer från, här är så svårt att ha häst. Nu bor jah granne med förälrana och har hästar med dem.
Jag skulle inte heller ge mina barn en massa leksaker eftersom barn alltid hr överdfrivet många som de inte använder. ….men periodvis shoppar vi massa barnleksaker, visserligen mest begagnat. Det är som att vi försöker stå emot ett tag men sen kan vi inte hålla oss utan köper en massa på en gång.