v.36 och redan fixerad
Ja redan o redan…. det kanske kan hända ännu tidigare?! Men jag fick iaf reda på att lilleman är nu fixerad och jag fick idag första "mens smärtorna" och ett kraftigare tryck nedåt mot underlivet, underlivet känns mer.. uttöjt också när man till exempel går o kissar . Tecken på alla öppnings faserna kanske ? Har ju hört att det kan ta flera veckor för dom olika faserna/skederna. Jag är sååå klar med detta känner jag , nu får lilla kinder ägget komma ut ! :D
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
👍
åååh vad spännande 🙂
Det är nog alldeles lagom att fixera sig nu, har för mig Nova fixerades v.34-35 nån gång och jag frågade om det. Dom brukar fixeras ca en månad innan dom kommer 👍
/Christine
Sonen fixerade sig i v. 35+ nånting. Då hade han legat med huvudet neråt sedan v. 22. Ut kom han sig först v, 41+4..
Joel låg med huvudet nästan utanför de sista 3 veckorna men hade inte helt fixerat sig innan det sattes igång i v.39.

Min bebbe hade "lagt sig tillrätta" på ultraljudet vi gjorde i vecka 28 och läkaren sa att h*n flyttar knappast på sig nu utan ska bara sjunka lite lägre ska fråga bm hur bebis ligger på månad är då i vecka 31 :)
Ja ni ser , kan ju hända jätte tidigt . Våra små ägg :)
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
kul att det händer saker iaf =)
Jätte kul ! Börjar bli nervigt nu ! :)
Jag förstår det 😃 men det kommer gå super!!! 👍