Gravid iFokus

Gravid

Etikettlivet-efteråt
Läst 1143 ggr
Titanic
0

Det är helt otroligt.

Tänk att, från den där lilla varelsen som man håller i handen och vrålskriker. En vacker dag blir den ett målbrottsoffer och kan nästan bara säga ÖH!!. Eller en fjortistjej(ta det inte personligt.) som går ut och festar varje kväll. Det är verkligen svårt att förstå. Men det är ju inte alal som är så, men sedan så växer dom upp och skaffar egna barn, skaffar jobb. Så blir man mormor eller morfar. Det är helt otroligt!!

MaMaMade
0

Visst är det förunderligt! Min lille gulleplutt var ju nyss bebbe, nu är han 11 år! Lång o gänglig, muschfjun o basröst. Tjejerna som nyss var pest jagas varje kväll över MSN o live på helgerna!

Men barnbarn kan få vänta ett tag…han får då åtminstone vara 25+ o ha pluggat klart! ;)

Annette
0

Är det inte konstigt hur fort det går? Nu kan jag överta den 10-årige sonens urväxta tofflor, har just fått ärva ett par med Spindelmannen på ;)

AusaBausa
0

har precis fått lära mig att tugga i att mina skor är även hans nu…tofflor står aldrig på plats längre…dem har grabben på 10 snott! Alla åldrar är ju lika charmiga….nästan…. 3-4åringar är ju sådär dock…