Middagstips
Försöker tänka extra mycket på vad som hamnar i munnen, nu under graviditeten. Vill ju att både jag och bäbis ska må bra. Tyvärr är fantasin lite si och så med mat just nu, Så tänkte att vi kanske kunde dela med oss av våra middagar, så kanske man kan få lite kreativa ideer =)
Det behöver ABSOLUT INTE bara vara nyttiga saker i tråden, utan alla middagstips är välkomna =)
Ikväll blir det hemmagjord pizza i den här familjen. Fredags-mys de lux =)

Hör hemma blir det en tacogratäng med grönsallad och tacochips till :) Karln är galen i tacos så det är nästan ett "måste" på fredag ;)
Hur gör du tacogratängen? Finns ju massa olika sätt, vi brukar göra med antingen pasta eller potatis =)
Igår åt vi wookade grönsaker (vitkål, morot och broccoli) med kyckling. Det får sen puttra i kokosmjölk en stund om man gillar det. Superlätt, nyttigt och Gott!!!! :D
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus
#4 det lät simpelt och mumsigt, ska provas ngn dag!! 👍
#5 och jag blev supersugen på egen pizza :D Är ju så lätt o gott men man glömmer liksom bort det :)
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus
Bakad potatis med någon smaskig röra

Potatis! Lägger ett lager med skivad potatis, sen tacofärsen och potatis igen, så blandar jag ihop créme fresch och tacosås och håller över krossar några nävar med tacochips (ostsmak) och strösslar över skivar tomater och på med riven ost sen häller jag på ca 2-3dl grädde och in i ungen :)