Gravid iFokus

Gravid

Etiketterköpsäljbyt
Läst 1477 ggr
xxmammaxx
0

(Köpes) Tvillingvagn

Snart är det dags att införskaffa tvillingvagn. Tänkte ta en koll om någon här inne kanske vill bli av med sin? Vill då att det ska medfölja två ligg delar och inte bara en :) 

Du får Järna bo i närheten av Trollhättan då jag inte har tillgång till bil.

Hannashusdjur
0

Jag har en 2me los angelse tillsalu, dock inga liggdelen till utan bara sittdelarna. Men går ju att köpa mjuklift o ha i! Ska uppåt Trollhättan/Uddevalla midsommarafton o kan isf leverera den till dig. Vagnen är använd sparsamt i 6 månader!

xxmammaxx
0

Tack men jag tror jag måste avstå. Jag måste enna ha ligg delarna. kan inte föreställa mig hur det ens skulle se ut å lägga dem nyfödda där när det inte fins ligg del? har aldrig sett ens.. Men d kanske går..

Svarttusch
0

#2 Mjukliftar är ju liggdelar som man lägger i sittdelarna :-) Med mjuklift kan man använda vilken sittdel som helst så länge den har helt liggläge.

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

xxmammaxx
0

Haha men gud jag läste mjuka filtar. ber om ursäkt..

Svarttusch
0

#4 Haha det är ju lätt att läsa fel! Då kan jag förstå varför du verkade så negativ till mjuklift haha xD

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Hannashusdjur
0

Hihi nej inte filtar:p Man kan säkert peta in en hårdlift oxå för dom är ganska rymliga känns det som:)

xxmammaxx
0

Skulle du kunna maila mig bild på den samt va du hade tängt dig för den. Liam06110@hotmail.com

Hannashusdjur
0

Jag försökte skicka men det gick inte.. skicka pm?