Inte några symptom alls?
Tänkte på Malin1s tråd om hennes symptom och vad andra skrivit att de haft. Är det ingen som inte hade några tecken alls? Mer än att mensen inte kom som den skulle då..

Med dom 2 första barnen hade jag inga andra symtom mer än att jag var extra trött, dom graviditeterna var bra hela tiden 
Med 3:e var det värre då fick jag alla symtom och problem man kan ha som gravid, då var det tungt!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

jga visste inte om att jag var gravid. visst, mensen kom inte. men det var det enda…
en kille på mitt jobb sa åt mig att jag var gravid. han höll på att tjata i två veckor. sedan testade jag mig, gissa om jag vart snopen?
Utebliven mens, viss trötthet, lite illamående mot vissa lukter o så ömma bröst var de tecken som jag upplevde mest under den allra första tiden.
Mina symtom var enbart att jag hade extra mycket värk, som mensvärk precis- och att jag blev extra mycket sugen på frukt.
Det första, var att jag inte var sugen på kaffe på morgonen!?

Slutade dricka kaffe och blev tokig i röda äpplen….:)

Har tyvärr haft alla symtom (illamående, lågt blodtryck, trött) man kan ha under båda mina graviditeter!!!
Första veckorna hade jag inga symtom, tröttheten och illamåendet kom inte förrän vecka 9 ungefär. Bröstsmärtorna kom nog någon vecka tidigare.
Några symtom hade jag inte så tidigt som i vecka fem sex, tror det var så tidigt hon undrade? Men kände iaf på mig att jag var gravid. Jag gjorde ett test en vecka innan mens, bara visste att jag var gravid, men det berodde inte på några fysiska symtom utan var som sagt bara en känsla.