Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1508 ggr
em.nord
4

Ultraljudet :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag gjorde vi ultraljud och kub testet. Allt såg jättebra ut! Jag o min sambo bara stirrade med stora leenden på skärmen över oss. Det syntes så tydligt! Den var så aktiv och så fin! Vår lilla bebis… Så, nu känns allt verkligt. Det är något där inne ♡ Risken för downs syndrom var 1 på 19573 och övriga de kollade, 2 till, var risken ännu mindre så det känns ju bra. :) Så, nu går vi in i trim 2 och allt verkar ljust. :)

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

Hannashusdjur
0

Vad härligt! Grattis!!

[Thiah]
0

Va härligt! Grattis 🙂

JeFo
0

Såå mysigt! Bilderna är bra att ha till tuffa tider. Då tar man fram dom och kommer på vad som finns där i 😀 Gissar på en kille btw! 😛

[Thiah]
0

Jag har alltid en bild på kylskåpsdörren (bredvid ett på sambon i v.16) för att kunna se det varje dag. Så man påminns om varför man gör allt det här

CelsiusT
0

Grattis =) Skönt att det såg bra ut.

Jag har också bilden på kylskåpet. Så man ser den dagligen ;P

Medarbetare på westernridning.ifokus

JeFo
2

Jag skulle inte greja och se varje dag. Skulle sakna ihjäl mig för jag är så fjollig!

CelsiusT
0

#6 Jag behöver nog se, för att bearbeta och förstå. har nog ändå inte riktigt fattat än, trots att det sparkar rejält. Väntar nog ändå på att magen ska börja synas mer. Nu händer det i rasande fart, nu kan man faktiskt se att det är en bäbismage, men den syns inte genom kläderna riktigt än. Men det kommer, och då gissar jag på att jag kommer fatta det mer. Kanske att jag få ta bort bilden från kylskåpet sen längre fram, vi får väl se.

Medarbetare på westernridning.ifokus

em.nord
0

Tack alla :) Jag kommer nog vilja titta på det ofta :) tills den känns i magen iallafall ;)

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

soundtrack
0

Vi har också ul-bilden på kylskåpet :)

[WickedAlly]
0

Vi har också på kylen, hänger två otydliga där. Och sen har jag ramat in några i fyra små ramar som hänger ihop, den står i köksfönstret :)