Försenad mens.
Jag skulle igår (lördag) ha haft mens, men har inte fått den ännu. Den brukar nästan alltid komma exakt rätt dag, det kan ibland skilja 1 dag. (Klockan är nu 1 på natten så det har nästan gått 2 dagar över) Men jag brukar få ont i brösten flera dagar innan, nu känner jag ingenting som talar för att mensen är pågång. Jag har haft rikliga, slemmiga flytningar ganska långt efter ägglossning. Det verkar dock va lite mindre slemmiga nu, men ännu rikliga. Jag känner mig väldigt trött och har haft en hel del huvudvärk den senaste veckan eller så. Vad tror ni, kan det vara något eller spelar kroppen mig ett spratt?
Det kan vara precis vad som helst. Det är jättevanligt att mensen plötsligt hoppar nån dag även om den "alltid" kommit rätt. har du haft oskyddat sex runt ägglossning är det väl inte omöjligt att det tagit sig.
/Christine
Vi har alltid oskyddat sex, men min pojkvän kan inte komma av sex så han har aldrig kommit i mig. Men det finns väl en liten chans ändå men tanke på försatsen å så. Har dock ingen koll på när vi hade sex nu sen förra mensen.
Skulle nu haft mensen för 3 dagar sen, fortfarande inge tecken på att den är på ingång. Men jag är ju lite halvkrasslig (förkyld), så jag har tänkt vänta och se om den kommer då jag blivit helt frisk. Har den inte kommit då så får det bli ett gravtest. :)
Så himla pirrigt att gå och inte veta men jag vill inte ta ett test som är negativt, har gjort det förr och det känns som en sån besvikelse.