Gravid iFokus

Gravid

Etikettbarnlängtan
Läst 4547 ggr
Flingan1
0

Gravid? Svagt plus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog ett gravid test nyss och det visst väldigt svagt plus. Är man gravid då? Hur tolkar ni det här pluset?

ChristineL
0

Positivt!

Niini
0

Skulle nog säga att det är positivt det där :) Grattis!

Flingan1
0

Åh tack :) ska nog göra ett ny grav test om två dagar för att va på säkra sidan. Började misstänka något när jag hela helgen hade mensvärk och tänkte nu kommer mensen men den kom inte.

[Thiah]
0

Mitt första positiva var väldigt svagt men om det finna där så finns det :). Grattis!

Lolali
0

Köp ett digitalt :) Det gjorde jag efter det första, eftersom jag var osäker :)

bina88
0

Mitt var också sådär svagt & jag tvivlade enormt, men nu är jag gravid i 9v :) Jag köpte två digitala efter ett par dagar för att testa igen & dem gav då ett bättre resultat!

Daisymink
0

Jag fick flera såna när vi försökte få barn första gången, dock var det aldrig någon bebis. (när jag sen var gravid var det starka streck). Vänta och ta ett nytt om några dagar! Hoppas det ger dig det svar du vill ha :)

// Vanessa 

Niini
1

2 oktober 2012, dagen då jag plussade med vår lilla E :)

Flingan1
0

E riktigt nervöst , även om ja känner mig gravid så har jag inte fattat det ännu, men imorgon bitti gör ja ett nytt test och kollar, vilken vecka ringer man och bokar tid till mödravårdscentralen? Får man göra vul då? #8 ååh du måste ha varit riktigt överlyckligt !!

Niini
0

Jaa, var väl kanske mer paff :P Även om vi inte hade skyddat oss på ett halvår så kändes det väldigt surrealistiskt p nåt sätt. Som du säger nu också, man hade väldigt svårt att förstå det! Jag hade inga som helst symptom heller.

Flingan1
4

Så , gjorde ett test nu på morgonen och det va mycket starkare än för två dagarn sen :) och det visade positivt

Kiwikatt
0

Grattis :P Är själv gravid i v14 Sitter hos bm nu och håller på att göra ett sockerbelastningstest…2 timmars väntan *puh* dessutom fastande sen igår…illamåendet ökar, minst sagt! När detta är klart om 1,5 timme blir det att åka raka spåret till McDonalds och köpa frukost….huuuungrig!!!

Att vara stark är att falla till botten, att slå sig hårt och att sedan resa sig upp igen.

Praefatio
0

Grattis! :)

OolssonxD
0

grattis.. längtar efter detta +et.. men ska inte ha någon på ett tag ):