Madeleine och Chris väntar barn!
Idag annonserades ut att Prinsessan Madeleine och Herr Christopher O'Neill väntar sitt första barn. Födseln beräknas bli i början av mars 2014.
Hen måste nästan blivit till på bröllopsnatten, eller vad tror ni? 😉
/Christine
När gifte de sig? Datum?
#1 8 juni, samma dag som Eddi var beräknad att födas ;)
Då är det väl inte möjligt att så skedde.
Jag blev gravid i maj och födde i februari, så det verkar ju högst troligt att de blev gravida i juni och ska få i mars! Kul för dom :-)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Skrev naturligtvis fel. 😊 "Då är det väl inte omöjligt att så skedde", ska det naturligtvis stå.
Läste att Estelle också var beräknad i början på mars men ju föddes i februari. Dom kan naturligtvis inte avslöja så exakt av säkerhetsskäl. Men det är ju en kul grej med bröllopsnatt-bebisar ;) Själv var jag gravid med mage som inte kunde döljas på långa vägar när vi gifte oss ;)
/Christine
#6 Barn föds väl heller inte så exakt?! 😉 +/- två veckor är ju inom "normalramen". Så det kan ju skifta en hel del.
#7 - Det vet jag mycket väl att dom inte gör, min flicka var två veckor tidig exempelvis…
/Christine
#8 Det tror jag säkert att du vet. 🙂 Ville bara skriva att de är fler faktorer än enbart säkerhetsskäl som gör att kungabarn inte kommer då det är annonserat.
#9 - Ah, du menar så! ;) Ja, jo men det stämmer ju också naturligtvis :)
/Christine
Jag tror hon var gravid på bröllopet jag :)
För om man räknar så blir det väldigt tajt om den ska födas i mars.
Sen så är det väldigt underligt att de flesta kändisar och kungligheter får sina barn förtidigt men alla är alltid så normala i kroppen, dessutom så sa ju pressansvarig när viktoria skulle få barn att de lägger på tid för att skapa mer lugn och ro för det havande paret. :)