Pojknamn!!
Hej hej!
Är i vecka 20 och har precis fått reda på att jag och min sambo väntar en pojke. Vi har börjat tänka redan nu på vad vi ska döpa våran son till och har insett hur olika våra namnförslag är.
Någon som har förslag på pojknamn eller kan kommentera något av de vi har i listan? :) Fyll på!! Hehe
Casper, Danny, Edvin, Ellioth, Fabian, Felix, Jasper, Junior, Leon, Liam, Miliam, Oliver, Sid, Sigge, Viggo
En nyfiken fråga då köns-ul inte alltid stämmer, hur gör ni om det kommer en flicka när ni bestämt killnamn så tidigt? 😃

Erland hette min farfar 😊 jag gillar det namnet och min son har det som andranamn 🙂
Vi tar det som det kommer i så fall :) Har redan ett flicknamn, Tuvali.
Men eftersom han visade snoppen så många gånger som han gjorde var hon ganska säker på att det va en pojk, haha.
/Christine
#4 Tack för länkarna 😛
Några förslag vi hade på Edward var (förutom en del av de du hade i ts) Elias, Emil, Anton, Isak o William.
Elis och Hannes. Jag drömde att jag väntade tvillingar en vecka innan vi fick reda på att det var tvillingar! Drömde att det var pojkar och att jag döpte dem till Elis och Hannes.
#7 oj vilka fina namn på tvillingpojkar

Adrian ville jag ha på min lille pojk men min sambo vägrade
#8 Ja Hannes har jag alltid tyckt om. Elis bara rykte upp i drömmen så att säga. Lustigt! Väntar med spänning för att se om det är två pojkar!
Vi vet inte om det är en pojke eller flicka men vi har stora problem med pojknamn. Hoppas nästan att det blir en flicka eftersom vi har en del namn på lager då…
melwin, alwin, folke , natanael, noah, dessa namn gillar jag
Theo el Sam gillar jag!

#12 Ska Melwin o Alwin uttalas med w eller ska det uttalas som vanligt med v?
Andor, Vidar och Aron tycker jag är fint :)
Jon, tor och oscar
jag uttalar mina barn med v.. både alwin o melwin heter mina skatter =)
Mattias och Alexander är mina favoritnamn. Gillar även Oliver, Adrian och Kevin väldigt mycket :)