Gravtest - är jag gravid?
I väntade min mens för en vecka sedan men den har ännu inte kommit. Inget jag skulle reagerar på om det inte vore för att jag har haft mensvärk hela veckan! Så idag köpte jag ett test. Ser bara ett starkt streck först men sedan kollar jag noggrannare och ser ett väldigt svagt streck till! Jag har hört att hur svagt det andra än är är man gravid. Så, vad tror ni?
Vad står det i instruktionerna?
För mig är det tydligt positivt!
/Christine
Testa ett till om några dagar
#1 Det står att även ett svagt test är positivt! Men jag har aldrig varit i denna situation innan så jag vet inte hur svagt som är OK. #2 Jag ska göra det! Finns det bättre och sämre test? Alltså något jag har chans på ett tydligare svar med? :)
När jag testade, vet inte om det är sämre eller bättre. Så köpte min sambo ett två pack clear blue på apoteket. Tog ett test på morgonurin som visade negativt, 4-5 dagar senare testade jag igen och då var det så positivt det bara kunde bli. Du kan ju alltid testa ett sånt.
#3 - Det är helt klart positivt! Finns inga så kallade "spökstreck" som en del påstår.
/Christine
Oj. Det var det värsta! Var på något sätt inte alls förberedd även om jag anat det. Måtte det gå bra denna gång! Fick ett missfall som ~17-åring och det var så jäkla jobbigt att genomgå :( så just nu är det lite skräckblandad förtjusning!
Grattis :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Tack!
Klara besked det! Grattis :)
Grattis!! :) tycker att de digitala testen är jättebra, då går det liksom inte att ta fel eller bli osäker
Grattis!