blödning vecka 6-7??
Bör jag vara orolig….? :(
Vart så glad när jag fick reda på att jag hade blivit gravid…
snälla låt det inte vara missfall…igen.. :(
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
Hur mycket blöder du? Färg? Koagel?
Funderar över om det kan vara en sen nidis… Men det finns ju dom som har regelbundna blödningar under hela graviditeten även om det är ovanligt. Kontakta bm imorron för säkerhets skull.
/Christine
jag blöder just nu väldigt lite, de är en blandning av mörkbrunt/en ton an rött, inge koagel än, men magen värker lite och låter konstigt… i morse kännde jag mig inte ens gravid.
har även lite underlivs smärtor..
nidis ? :)
Jag ska absoulut kontakta imorgon.
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
Hur har du tidigare "känt dig gravid"? Jag kände mig knappt gravid alls förrän det började sparka ordentligt.
Nidis, nidblödning, uppstår hos en del ca två veckor efter att ägget har fäst sig, men det låter inte bra att du har ont. Håller tummarna att det ändå finns liv i magen på dig!
/Christine
mina bröst har varit jätte ömma , kännt mig spyfärdig på mornarna, ( har varit gravid förr och har en grabb på snart 6 år ) , Ahaaa Okej, nej inom detta lilla belopp av minuter som jag ha lagt ut detta inlägg så har det kommit mer blod och konsistensen är grövre .. :( Usch..
Jag vet inte om jag ens vågar hoppas.
jaa, alltså det känns som en vanlig mensvärk ungefär.
Jag blödde mörkrött, hade ont som tusan låg dubbelvikt i sängen och bara kved. Kom ut koagel men jag är gravid ändå. Blödningen började i vecka 5 och gav sig i vecka 7
Ahaa… Oj, ja det har kommit koagel för mig med nu…och de har börjat komma värkar :( Har tid idag på kvinnokliniken kl 15 ,så vi får se vad som sägs!
Hoppas den lilla räkan är kvar där inne. Håller tummar och tår för dig.
Yes.. Lilla ynglet!
Inget embryo kvar!….:( Bara blodmassa och pyttelite vätska.. Bättre lycka nästa gång då!:)
Beklagar verkligen! :( Man får tänka att det var meningen och skönt ändå att det var så tidigt.
/Christine

Ge inte upp :) Har haft tre missfall sen juli förra året och hoppas att det ska ta nu.
golf.ifokus.se
Vad tråkigt!
Beklagar!
tack för erat stöd hur som helst <3
Och här ska det påt igen så fort blödningen är förbi :)