Gravid iFokus

Gravid

Etikettandra-trimestern
Läst 1815 ggr
lillalifa
0

Känner sig trasig/rastlös/längtar!!!..

Längtar något sjukt efter bebisen i magen nu, är i v 24 och tycker att nu börjar det ta för lång tid.. 

Är det bara jag som känner en så fruktansvärd tomhet?,
Har alltid velat ha barn och de är så nära men ändå så långt borta känns det som..  

Finns mycket runt om som gör att man längtar ännu mer, Gravida grannar som precis fått sig en liten, folk som tar sina barn för givet som man bara känner så mycket sorg för och så klart dessa underbara sparkar/rörelser i magen, man vill ju så gärna träffa sitt mirakel  <3

JossanH
0

Jag tyckte snarare att varje dag som man hade tråkigt så kunde man tänka på att man faktiskt hade ett barn i magen och blev på så vis alltid på bra humör :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

ChristineL
0

Efter vecka 17 började tiden springa iväg från mig :P Det gick alldeles för fort trots att jag hade dagar då jag inte gjorde något särskillt. Ta det bara lugnt och njut nu, snart kommer din lilla också <3

lillalifa
2

Man längtar så, jag njuter varje dag av att de sparkar och rör sig i magen och de gör pappan med. :)

Men det är väl det att man har så mycket fritid och så hänger man mycket här och tittar på alla nyblivna föräldrar och känner sån lycka! :)

Ahja börjar ju skolan nästa månad igen, så då flyger nog tiden iväg igen :) <3

Mabrotnosh
0

Vissa perioder gick det segt och tiden kändes som om den stod still. Men tro mig snart rusar den iväg igen och snart har du bebisen på bröstet. Jag har en månad kvar dock men tiden går så fort nu.

Rutan_
0

Jag slutade längta i grundskolan för jag vill ju inte längta livet av mig. Men då började tiden gå fort som tusan istället… Får kanske börja längta igen ;)

[Zorita]
0

Just nu tycker jag tiden rusar framåt, och nu börjar det kännas pressat att hinna med allt innan det är dags. Jobbet ska jag nog hinna avsluta, men jag hade en massa annat som jag tänkte fixa med. Men men, det ska nog gå. Nu har jag slutat njuta av sparkarna, tycker de gör ont och är obekväma mest hela tiden, så det är väl dags snart ;)

lillalifa
0

Tack för alla svar ! Ja det är skoj och längta lite också, tiden rusar nog iväg sen när man inte känner att man hinner med sen ju hihi ^^

Tack för alla svaren, hoppas allt går/gått bra i era graviditeter :) 

Ja Osch hört många som berättat att bebisen sparkar o drar benen upp mot revbenen o att de gör ont som f*n, Känns faktiskt som dessa sista två dagar sprungit iväg. :)