Pappamagar!
En fråga, har era snubbar blivit sympatigravida? Är väldigt vanligt att det blir så på ett eller annat sätt. Vore kul att se bilder på era magar tillsammans och vilken vecka ni är i 
Min egen tror jag inte har gått upp något extra men det är ett par chipspåsar som har försvunnit spårlöst här 
Jag tvingar honom framför kameran när han kommer hem ikväll ;)
/Christine
Eftersom han tränar tre ggr i veckan så blir det nog ingen förändring för hans del, nu är jag i vecka 21+3 :)
Nu blev det inget fotande ikväll iaf, vi har vräkt i oss pizza så är båda lite sådär lagom uppsvällda :P
/Christine

Hehe. Min sambo gick upp runt 6 kg under graviditeten. Jag ville ju äta stup i kvarten och då åt han med. Dessutom blev jag illamående mycket i början och gav honom mina "rester". Men kan ju inte låta god mat och kakor gå till spillo!;)

Min man är defenitivt sympatigravid. Jag har inga cravings men han har sötsug hela tiden! här är vi i v.30 =)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
#4 - Åh, vad söta ni är! :D Här är vi i vecka 22+2, inte nån sympati där inte :P Jag till höger…
/Christine
Jag gick upp 30kg!!! Sambon gick upp 0kg! Vägde 40kg mer än honom när jag var som störst haha! Han är smal och senig :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#4 gillar verkligen bilden. Inte ofta man sitter och ler till mobilskärmen.
Hoho, han är i farten med muffins nu för andra gången sen jag blev gravid. Kan säga att han aldrig har bakat tidigare under våra snart fem år tillsammans, han lagar knappt mat!
/Christine
Min har inte gått upp nånting, men han är sympatinykter i alla fall 
#4 helt underbar bild!

Min sambo äter mycket mer än mig men har inte gått upp ett gram, lika smal som innan