Männens ideer
Har era gubbar ideer till era barn, kanske något de vill bygga, skapar eller dylikt?
Min gubbe har två ideer, den ena är att han ska bygga en hund nattlampa som skiftar i färg åt vår dotter och den andra är att han ska låta trycka upp en body med texten "Metal Tös" på framsidan och "Liten men Tuff" på baksidan (bodyn är redan köpt).

Vilka roliga ideér! :) Men det borde väl bli Metaltös eller Metal-tös:P
Magnus byggde igår ett babygym till Bastian av gamla slangar och slivertejp m.m. Inte snyggaste jag sett men gratis, haha
MVH Språkpolisen (förlåt)
#1 Ingen fara . Jag är usel på det svenska språket (tvåspråkig här) så jag uppskattar när folk rättar mig så jag lär mig. ;) Har du ingen bild på babygymmet? :)

#3 Det där var ju en smart lösning. Vi gjorde det enkelt och köpte en för 200kr (rea). Egentligen hade jag tänkt sy en men min symaskin strejkar.
Min karl tänker bara på att han ska bygga lego 😃
/Christine
#5 haha samma här… När vårt barn börjar bygga lego kommer hens far att ta över;)
#5 Samma här, gubben min har sjukt mycket lego i sin ägo bla teknik lego och han längtar tills han kan sitta och leka med det tillsammans med vårat barn (om hon nu skulle intressera sig för lego).
Jag tror inte varat barn kommer ha en chans stackarn. ;)
#7 & #8 - Här är det Duplolego som gäller, tyvärr finns inget sådant kvar, han har faktiskt inga leksaker kvar alls från när han var barn, jag har massor med dockor och my little ponies :D
/Christine
#10 Jag har knappt nått kvar jag heller' lite trist såhär i efterhand men de barnen som fått mina leksaker är säkert glada

#1 och TS Metaltös, inget bindestreck. TS du är inte ensam om att särskriva :)
#12 Tack, bra att du sa det så texten på bodyn blir rätt sen. :)
Vi båda ska bygga lego oavsett vad barnet vill ;) Min sambo pratar mest fingermålning och trolldeg, och det ser jag med fram emot!
Jag har personligen en ide om att köpa en sliten klädgarderob där vår dotter kommer få kladda färg på dörren med penslar och fingrar. Sen ska det konstverket stå i hennes rum och gubben min vill vara med där också. :D
Både jag och sambon har tusen idéer om allt vi vill bygga i lekväg så som hinderbanor, kojor, lekrum mm
Sajtvärd på Iller.ifokus

#17 Så fin. Vad jämna du har fått maskorna:)
Min sambo tänker bygga en och annan mobil och babygym (saker att hänga i dem överlåter han dock till mig). Sen har jag inte hört något annat specifikt han vill göra men han är den pyssliga typen så det lär nog bli fler saker. Och bygga Lego givetvis, jisses vad Lego vi har här hemma. Men det får bli att hämta hem mitt gamla Duplo först.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Det enda min sambo tänker på är Lego ;) Och BRIO järnväg, vi har massor med delar. Tur att sonen också älskar det…