Gravid iFokus

Gravid

Etikettertipsråd
Läst 1236 ggr
becka89
3

Clearblue gruppen

familjeliv.se

tryck sedan på medlemsgrupper på vänster sida och där finns clearblue- vi vill ha barn gruppen

Blir medlem och 30st blir utvalda att prova felitetsmonitor och ägglossningstester får även en hel del andra grejer som hjälper till vid försök att bli gravid,

Vart själv en av dom 30 förra året, värt att prova och chansa.

Niini
0

Jag slapp inte med ifjol men det tog sig ändå :)

becka89
0

Härligt att det tog sig ändå, vi var med men det vart inget för oss:( men har lagt det lite åt sidan nu, så händer det så gör det inget:)

Niini
0

Äschdå :/ Men jag tror tillika att det kanske sätts mer press på en men alla dessa stickor o monitorer och räkna hit o dit. Månaden Liten blev till så var det nog inte många försök för oss. Och som en på jobbet sa, det behövs bara en gång för att göra ett barn ;)

becka89
0

Hehe jo men visst, vi kände ju på oss det, det vart mycket stress och bäbis tänkande, men vem tänker inte på bäbis hela tiden:) alla är ju olika så för vissa fungerade det bra för medans vissa gick det dåligare för

Niini
0

Vet du hur många som blev gravida i gruppen sist o slutligen?

becka89
0

Oj jag tror vi var 12st men mer än hälften var på utredning redan och för några av dom såg inte proverna bra ut så var kanske inte den bästa gruppen dom hade plockat ihop.