Nyårsmagar
Hur ser alla gravida ut idag, lyckades ni klämma in magen i en nyårsoutfit? :) Visa upp era nyårsmagar!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Hoho, det får bli imorron, har tagit bilder men ska vara lite social med karln också ;) Vi är inte så festliga iår utan bara vi två med god mat (som också får vara med på bild) Mysbyxor is the shit ;)
/Christine
Har ingen bild än så länge! Men den lilla svarta i stretsigt material kom man visst i! Sen en myskoffta med gliter till det blir toppen.
Har bara mys med sambon och gott att äta och roligt att kolla på tv och sällskapsspel. Får återkomma med bild senare
Hihi
"Same procedure as last year, Miss Sophie?"
/Christine
Jag hittade en klänning som jag köpte för många år sedan men som jag aldrig använt. En svart med stretchigt undertyg och sånt där genomskinligt nättyg (kommer inte på vad det heter
) utanpå som satt riktigt bra på
Den klämde inte någonstans i alla fall!
Vi firade med min familj hos storebror och hans tjej som bor på landet. Vi åt god god mat, spelade sällskapsspel och tittade på film och jag hade lite svårt att hålla mig vaken, haha!
Efter en smärre klädkris med otaliga toppar som var för korta och två klänningar som såg ut som korvskinn..
#7 Hihi vad mysigt och skönt det såg ut! (och vilket fint katträd ni ser ut att ha där i bakgrunden). Jag fick en one-piece i julklapp av svärmor och svärfar som jag går omkring i förjämnan. Sitter inte åt någonstans och är bara sååå skön även om jag ser ut som en teletubbie i den
Så när jag bara är hemma brukar jag knalla omkring i den och bara dra på mig en jacka utanpå när jag ska ut med hundarna 
#8 - Jag var så himla trött! Hade planerat att iaf klä upp mig lite men jag var helt slut efter jobbet :S
Katträdet fick dom i julklapp efter att det andra blivit tvunget att halverats :P Men det höll i fyra år :) Har tre odjur som far runt här hemma så det behövdes verkligen ett nytt.
/Christine
#9 Oj det var verkligen rejält!! Jag har ungefär en halv sådan till mina två katter härhemma, men saknar sådana där "hängmattor" som jag tror att mina lata kissemissar hade uppskattat. Superfint var erat i alla fall! 
#10 - Hängmattorna är helt klart bäst! Jag rekomenderar http://www.nordensdjurshop.se/ dom har garanti på att dom är billigast i norden, hittar man samma modell till ett billigare pris nån annanstans så får man det till det lägre priset. Och dom kör hem till dörren :)
/Christine
Ingen bild på nyårsmagen av två anledningar. Dels har jag ingen och dels så låg kameran ute i husvagnen och det var inte mycket till firande.