Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 3140 ggr
Wisby9211
0

hur fort...?

Hur fort märkte ni att ni var gravida?

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

[RMSLiners]
0

Misstänkte det ganska tidigt. Kan inte förklara men jag bara kände på mig det, sen när mensen uteblev var det ännu en bekräftelse, nästa bekräftelse var pluset på graviditetstestet.

Wisby9211
0

Okej:)

Ketang
0

Jag började misstänka det när mensen var ett par dagar sen. 11dagar efter, på min födelsedag testade jag och då var det positivt :-)

SaraC
1

Misstänkte också när mensen var sen, men ställde in mig på att jag inte var gravid. Testade negativt dagen efter utebliven mens, men plussade fem dagar senare Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Emelie-E
1

Jag hade ingen koll på min mens, när den skulle komma och så, så mina misstankar dök väl upp när jag började må illa om morgonen och då räknade jag ut när jag senast hade haft mens. Men jag vågade inte testa mig så det dröjde väl till vecka 7-8 någon gång innan jag tog tag i det och testade mig.

zoolatri
0

När mensen var tre dagar sen berättade jag det för min sambo som tvingade mig att ta ett test direkt! Jag själv var så säker på att den bara var lite sen så jag skrattade åt honom men åkte och köpte ett test, som då visade positivt:) Tog ett till test dagen efter som även det var positivt:)

Tina-A
0

Fick plus dagen innan BIM! :-) kräktes aldrig och fick inga direkta symptom, men i och med att månaderna gick växte ju magen förstås.. Ja, fast då visste jag ju redan om det eftersom jag testat redan innan mensen skulle kommit.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Wisby9211
0

Jag har inga större symptom det ända jag känner är nån slags mensvärk / stickningar / tryck i hela magen :P

bör få min mens 20 oktober, men vill veta nu :P haha

JossanH
1

Började ana att mensen var sen och tog till sist ett test som visade positivt. Vi hade bara testat att köra helt oskyddat en gång och det räckte tydligen :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

PogoPedagog
0

Jag fick mens och mensvärk någon dag för tidigt, men det kom bara litegrann och stannde sedan av. Efter ett par dagar tog jag ett test som var positivt.

ChristineL
6

Började känna molande i magen 16 dagar efter befruktning (IVF), men vågade inte testa riktigt än, testade positivt efter 19 dagar. Idag är det en vecka sedan jag plussade och sen i onsdags går inte längre kaffet ner :P

Wisby9211
0

okej där ser man. jag bara hoppas och ber till gud (är inte troende) att jag kommer få ett + nästa vecka