Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1900 ggr
[AmandaO]
0

Dessa test..

Jag blir galen. Min sambo köpte ett nytt test till mig som jag använde imorses. Apotekets egna blev det, jag har aldrig användt det innan så läste bruksanvisningen nogrant och körde igång.

Morgonurinet vart det och hade inte druckit något innan. Nu gick jag inte ifrån det mer än för att hämta kaffekoppen. Det var ett väldigt ljust streck och ett mörkt. Kunde det inte vart antingen två i samma färg eller bara ett.

På instruktitionerna strår det att om strecket är väldigt ljust så ska man ta ett nytt om 48h.

Vet att det inte finns någontng ni kan skriva som hjälp då ni inte var med mig och såg testet. Men jag ville bara skriva av mig. Detta är inte okej.

SaraC
0

Clearblue har test som säger "Gravid" eller "Inte gravid", det kan ju vara ett alternativ om man tycker det är svårt att tyda linjer och plustecken hit och dit.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[AmandaO]
0

Tack, jag brukar använda clearblue, men nu var den sambon som valde.

Det är inte det att det var svårt att tyda, såg ju att det var ett streck där, men ljust. Fullt synligt. Men så stod det att är det ljust ska man ta ett nytt test. Himlans dumt.

Bara att köpa ett nytt och testa imorgon igen.

Sussi89
0

Men det låter ju dom det skulle vara positivt :) Håller tummarna!

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

[AmandaO]
0

Tack :) Köpt nya nu så ska testa imorgonbitti igen. Alltså, symtomen visar att jag ska vara det, men känslan säger nej. Så är rätt säker på ett negativt. Men hade vart fantastiskt om känslan säger fel :)

[RMSLiners]
0

Jag fick också ett starkt och ett svagt och så har jag inte haft mens på snart 3 månader och har alla symptom som går att få känns det som. Jag gjorde inget nytt test. En del känner ju heller inga symptom vid graviditet. Håller tummarna för dig!Glad