Läcker?
jo jag undrar om det är normalt att man läcker vätska? :S läste snabbt på internet att det är ganska vanligt och inte farligt om man inte då har en flod…
jag är i vecka 27+3 och efter jag och killen hade sex så låg jag kvar en stund och sen när jag gick runt i lägenheten så började det rinna längst benen,inte mycket dock men typ 3-4 droppar. det var precis som vatten! är orolig om vi gjorde.. hål på hinnan eller nånting :S detta är min första graviditet också så jag vet inte så mycket.
har inte haft ont eller nånting under dagen och inget mer "vatten" har kommit… och bebben sparkar och pysslar precis som vanligt men vad tror ni? ska jag ta mig in till barnmorskan imon?
/angelica
Om du läcker vatten tror jag det borde rinna lite smått hela tiden. Om det inte kommit mer än några droppar och inte kommer något nu skulle jag inte oroa mig! Men du kan ringa din bm på måndag och fråga vad hon tycker! Om det rinner mer ikväll skulle jag ringt förlossningen och frågat!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Efter att man haft samlag kan jag ibland tycka att slidsekretet blir rinnigt och rinner ibland, kan det inte varit att du fått mycket sekret av upphetsning under samlaget?
Mvh Millan
jag misstänker nog att det var det, men eftersom det var så vattnigt så blev jag lite nervös xD men inget mer vatten eller annat kul har kommit så det är åter lugnt igen ;) tack för svaren!