Gravid iFokus

Gravid

Etikettmammor
Läst 2161 ggr
Personen
2012-08-29 08:46
0

Bröstlyft?

Är hemskt missnöjd när det kommer till mina bröst från den nuvarande graviditeten. Kan inte ens ha en bh för det går inte att få till brösten på ett bekvämt sätt när dom hänger så pass mycket som dom gör.

Kommer amma såklart, och kommer vänta kanske 2 år, men funderar då på att göra ett bröstlyft om dom inte skulle åkt tillbaka någorlunda.

Men då kommer den stora frågan.
Tänk om jag vill ha fler barn i framtiden?
Är ca 25 år så är ganska ung och vem vet om man vill ha fler sen. Då lär dom väl bara åka tillbaka igen och operationen var inte värt att spendera på.

Vad tror ni? Har någon av er gjort något liknande?

Daisymink
2012-08-29 10:21
2

Så länge jag är ung och vet att jag kanske kommer skaffa fler barn så skulle jag aldrig lägga pengar på en sådan operation. Försök lära dig älska brösten istället. Jag har haft häng sedan länge då mina växte fort i puberteten och visst hade man velat ha snyggare bröst, men tycker inte det är värt att gå under kniven för det. Det är ju trist om du skaffar fler barn och måste göra om dom när du ammat klart, slöseri med pengar iaf ;/

// Vanessa 

regskylt
2012-08-30 00:28
0

Vänta tills du har skaffat barn färdigt! Du får ju betala själv och det är ju dyrt och synd om du riskerar att vilja operera dem två ggr.

Jag har planerat att operera mina , lyft + implantat då jag tycker om min storlek men om jag ska ta bort mycket skinn så blir det inte mycket tuttar kvar av mina, jag har 75e. Så jag förstår dina tankar. Jag avvaktar delvis pga pengar och utifall att jag kanske vill ha ett barn till senare, men troligtvis inga fler barn för mi, har en dotter på 4år.