mina symptom
Jag tror minsann att jag är gravid nu och var mest nyfiken på om några av mina symptom har stämt in på ngn annan etc. Nu vet jag ju att alla symptom är väldigt individuella men mina mest utmärkande symptom är utebliven mens (i skrivande stund 8 dagar sen) mer flytningar, lite mensvärk utan mens till och från, ovanlig känsla på morgonen (kan väl bäst beskrivas som hängig, varm och först i morse var det ett svagt snabbt övergående illamående) äter oftare/är hungrig oftare och när jag äter kan jag äta mycket utan att känna mig övermätt, svullen mage, uppblåst mage, "spänningar" i livmodern, trött, lättstött.
Haha ojsan hoppsan vad mycket symptom det blev! Jag gjorde ett test i måndags med osäkert resultat så nu ska jag göra ett nytt på tisdag igen är det tänkt!
Jo just det min egentliga fråga på ett av mina symptom är om det är vanligt att avföringen blir hårdare? Nu ber jag om ursäkt för möjligtvis otrevlig info; mitt "avfall" är som små hårda bullar typ.. 
Du har exakt samma symtom som jag har! :P jag gick 9 dagar över BM innan jag tog test och plussade. Hade dina symptom då, och även nu :P dock inget illamående än ;) tack å lov. Hoppas du plussar!!
Låter som mig när jag blev gravid :) Matsmältningen helt konstig, feber och sjukdomskänsla precis i början, hungrig och samtidigt illamående, extremt trött (stupade i säng vid 7 halv 8 varje kväll), jag och så ingen mens då faste ändå den där "mensvärken"…
Spännande för er! :)
Jag har normalt en väldigt regelbunden cykel och har bara varit sen en gång sedan jag slutade med Cerazette i oktober 2011, då kom mensen 5 dagar försent men då hade jag långt ifrån alla dessa symptom, dessutom känner jag i hela kroppen att jag är gravid, en intuition liksom!
Så nu hoppas jag att dagarna till tisdag rusar på! 
Nej ni, det var bara en väldigt sen mens här, ingen bebis.
Jag får hoppas på bättre lycka nästa gång! Jag tänker inte gräva ner mig i ngt depparträsk för detta för jag vet att det kommer när det är menat.

Du kanske ska ta ett test ändå för att kolla. Jag fick en liten mens första månaden och vid "fel" tid ocg var gravid ändå.
Samma här.
Ha en bra dag! // Pernilla
Men värken var precis mensvärk. Och jag blöder ju mkt, liksom "mensmycket"..