Drömmar
Jag har de senaste nättterna drömt i olika samanhang att jag plussar på stickan och är gravid, har även haft en ihängande mensvärk utan blödning, Kan detta vara ett tecken på att det tagit sig och har någon av er andra varit med om liknande?
När vi försökte bli med barn drömde jag allt möjligt, att jag vart gravid, att vi hade barn, att vi fick missfall. Tror det är mer att du tänker på det ofta/varje dag som gör att du drömmer om det, än att det skulle vara ett "tecken".
// Vanessa
Jag har drömt att jag fått ett plus på stickan, men det var bara önskedröm från min sida.
Jag tänkte så mkt på att bli gravid så jag drömmde om de varenda natt.
Tack för svaren :) ja så kan det vara också :)
Jag har många gånger trott att jag varit med barn, men aldrig drömt något om de. eller drömt alls. är sjukt dålig på att drömma, vaknade aldrig och hade drömt något(som jag kom ihåg iaf). men när jag verkligen va med barn, två dagar innan jag skulle göra första testet (gjorde två, ett samma dag mensen skulle komma som va negativt, sedan en vecka/några dagar senare, då va de positivt.) mellan testen drömde jag att jag var med barn, jag vaknade och va jätte osäker på om de va sant eller inte så jag va tvungen att kolla med min kompis om jag va med barn( alltså om testet jag redan gjort va positivt) =)
För mig var det sa att jag tidigare (innan graviditeten) drömde om att jag hade en bebis, men aldrig att jag fick plus på stickan förrens samma vecka jag testade positivt. Då drömde jag att jag plusade typ som en flashback/blixt, sen testade jag några dagar senare, och då var jag gravid!
Ta ett test på 1-2 veckor! :D
OM 1-2 veckor* xD

Förra graviditeten drömde jag nästan varje natt. Det började redan nästan innan jag plussat och höll i sig till den dagen hon var ute. Denna gång drömde jag mycket fram till vecka 12 ungefär. Sedan blev det normalmycket och nu drömmer jag aldrig. Är i vecka 31 och saknar graviddrömmarna en aning…i lla fall dem som inte är mardrömmar!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler